dc.contributor.advisor | Μητρόπουλος, Λάμπρος | |
dc.contributor.author | Τσούπι, Έντισον | |
dc.date.accessioned | 2023-10-10T12:19:32Z | |
dc.date.available | 2023-10-10T12:19:32Z | |
dc.date.issued | 2023-07-14 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5264 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5102 | |
dc.description.abstract | Στην σύγχρονη εποχή, λόγω της τάσης εγκατάστασης του πληθυσμού στα μεγάλα αστικά κέντρα, προκύπτει η ανάγκη ανάπτυξης, μελέτης και εξυγχρονισμού των μέσων μαζικής μεταφοράς. Κρίνοντας από τα παραπάνω διαπιστώνεται ότι ο τομέας των μεταφορών θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους τομείς στον σχεδιασμό και στην ανάπτυξη των πόλεων. Το σύστημα του Μετρό είναι από τους δημοφιλέστερος τρόπους μεταφοράς καθώς καλύπτει σε μεγάλο βαθμό τις ανάγκες μετακίνησης του πληθυσμού. Η πόλη της Αθήνας με περισσότερο από 3.000.000 πληθυσμό αποτελεί μία από τις πιο πυκνοκατοικημένες πόλεις της Ευρώπης συνεπώς η εξέταση της αποτελεί μοντέλο αναφοράς για πολλές πόλεις στον κόσμο. Το δίκτυο των μέσων μαζικής μεταφοράς που επεκτείνεται στο λεκανοπέδιο Αττικής καλύπτει ένα μεγάλο μέρος των καθημερινών μετακινήσεων του πληθυσμού. Στην παρούσα μελέτη γίνεται ανάλυση του δικτύου του Μετρό στο λεκανοπέδιο Αττικής. Με την βοήθεια του συστήματος «έξυπνου» ηλεκτρονικού εισιτηρίου, το οποίο είναι σε πλήρη λειτουργία από τον Νοέμβριο του 2017, εξάγονται δεδομένα που βοηθούν να δημιουργηθούν αναφορές σχετικά με την κίνηση του επιβατικού κοινού. Τα δεδομένα αυτά αναλύονται με τη χρήση της μεθόδου πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης σχετικά με 4 σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την επισκεψιμότητα στους σταθμούς. Οι 4 παράγοντες αφορούν την πυκνότητα πληθυσμού, την τοποθεσία των σταθμών, τη συνδεσιμότητα τους και ανταποκρίσεις τους με τις λεωφορειακές γραμμές. Τελικά εξάγονται συμπεράσματα σχετικά με τη χρήση των παράμετρών όσον αφορά το σχεδιασμό των σταθμών μετρό και τις ανάγκες μετακίνησης. | el |
dc.format.extent | 80 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Μετρό | el |
dc.subject | Επιβατική κίνηση | el |
dc.subject | Μέσα μαζικής μεταφοράς | el |
dc.subject | Συγκοινωνία | el |
dc.subject | Πυκνότητα πληθυσμού | el |
dc.subject | Σταθμοί κόμβοι | el |
dc.subject | Λεωφορειακές γραμμές | el |
dc.title | Διερεύνηση παραμέτρων που επηρεάζουν την επισκεψιμότητα επιβατών στους σταθμούς μετρό της Αθήνας | el |
dc.title.alternative | Investigation of factors affecting passenger demand in Athens metro stations | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Tyrinopoulos, Yannis | |
dc.contributor.committee | Μηλιώτη, Χριστίνα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | In modern times, due to the tendency of the population to settle in large urban centers, there is a need to develop, study and modernize the means of public transport. Judging from the above, the transport sector is considered one of the most important sectors in the planning and development of cities. The Metro system is one of the most popular modes of transportation as it largely covers the movement needs of the population. The city of Athens with a population of more than 3,000,000 is one of the most densely populated cities in Europe, and its examination is a model for many cities in the world. The network of public transport that expands in Attica covers a large part of the daily movements of the population. The present study analyzes the Metro network in Attica region. With the help of the "smart" e-ticketing system, which has been fully operational since November 2017, the data which are collected through the metro platform are analyzed. A multiple linear regression method is used by testing multiple four factors, as recorded in the relevant literature, that affect the traffic demand at metro stations. Four factors are found to be significant: population density, location of stations, their connectivity to other rail lines, and their correspondence with bus lines. Finally, conclusions are provided regarding the contribution of the parameters regarding metro design and transportation needs. | el |