Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διερεύνηση παραμέτρων που επηρεάζουν την επισκεψιμότητα επιβατών στους σταθμούς μετρό της Αθήνας

dc.contributor.advisorΜητρόπουλος, Λάμπρος
dc.contributor.authorΤσούπι, Έντισον
dc.date.accessioned2023-10-10T12:19:32Z
dc.date.available2023-10-10T12:19:32Z
dc.date.issued2023-07-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5264
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5102
dc.description.abstractΣτην σύγχρονη εποχή, λόγω της τάσης εγκατάστασης του πληθυσμού στα μεγάλα αστικά κέντρα, προκύπτει η ανάγκη ανάπτυξης, μελέτης και εξυγχρονισμού των μέσων μαζικής μεταφοράς. Κρίνοντας από τα παραπάνω διαπιστώνεται ότι ο τομέας των μεταφορών θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους τομείς στον σχεδιασμό και στην ανάπτυξη των πόλεων. Το σύστημα του Μετρό είναι από τους δημοφιλέστερος τρόπους μεταφοράς καθώς καλύπτει σε μεγάλο βαθμό τις ανάγκες μετακίνησης του πληθυσμού. Η πόλη της Αθήνας με περισσότερο από 3.000.000 πληθυσμό αποτελεί μία από τις πιο πυκνοκατοικημένες πόλεις της Ευρώπης συνεπώς η εξέταση της αποτελεί μοντέλο αναφοράς για πολλές πόλεις στον κόσμο. Το δίκτυο των μέσων μαζικής μεταφοράς που επεκτείνεται στο λεκανοπέδιο Αττικής καλύπτει ένα μεγάλο μέρος των καθημερινών μετακινήσεων του πληθυσμού. Στην παρούσα μελέτη γίνεται ανάλυση του δικτύου του Μετρό στο λεκανοπέδιο Αττικής. Με την βοήθεια του συστήματος «έξυπνου» ηλεκτρονικού εισιτηρίου, το οποίο είναι σε πλήρη λειτουργία από τον Νοέμβριο του 2017, εξάγονται δεδομένα που βοηθούν να δημιουργηθούν αναφορές σχετικά με την κίνηση του επιβατικού κοινού. Τα δεδομένα αυτά αναλύονται με τη χρήση της μεθόδου πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης σχετικά με 4 σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την επισκεψιμότητα στους σταθμούς. Οι 4 παράγοντες αφορούν την πυκνότητα πληθυσμού, την τοποθεσία των σταθμών, τη συνδεσιμότητα τους και ανταποκρίσεις τους με τις λεωφορειακές γραμμές. Τελικά εξάγονται συμπεράσματα σχετικά με τη χρήση των παράμετρών όσον αφορά το σχεδιασμό των σταθμών μετρό και τις ανάγκες μετακίνησης.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜετρόel
dc.subjectΕπιβατική κίνησηel
dc.subjectΜέσα μαζικής μεταφοράςel
dc.subjectΣυγκοινωνίαel
dc.subjectΠυκνότητα πληθυσμούel
dc.subjectΣταθμοί κόμβοιel
dc.subjectΛεωφορειακές γραμμέςel
dc.titleΔιερεύνηση παραμέτρων που επηρεάζουν την επισκεψιμότητα επιβατών στους σταθμούς μετρό της Αθήναςel
dc.title.alternativeInvestigation of factors affecting passenger demand in Athens metro stationsel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeTyrinopoulos, Yannis
dc.contributor.committeeΜηλιώτη, Χριστίνα
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Πολιτικών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedIn modern times, due to the tendency of the population to settle in large urban centers, there is a need to develop, study and modernize the means of public transport. Judging from the above, the transport sector is considered one of the most important sectors in the planning and development of cities. The Metro system is one of the most popular modes of transportation as it largely covers the movement needs of the population. The city of Athens with a population of more than 3,000,000 is one of the most densely populated cities in Europe, and its examination is a model for many cities in the world. The network of public transport that expands in Attica covers a large part of the daily movements of the population. The present study analyzes the Metro network in Attica region. With the help of the "smart" e-ticketing system, which has been fully operational since November 2017, the data which are collected through the metro platform are analyzed. A multiple linear regression method is used by testing multiple four factors, as recorded in the relevant literature, that affect the traffic demand at metro stations. Four factors are found to be significant: population density, location of stations, their connectivity to other rail lines, and their correspondence with bus lines. Finally, conclusions are provided regarding the contribution of the parameters regarding metro design and transportation needs.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές