Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η επίδραση του influencer marketing στη πρόθεση αγοράς

dc.contributor.advisorVraimaki, Eftichia
dc.contributor.authorΧλωρού, Αγγελική
dc.date.accessioned2023-10-19T13:58:19Z
dc.date.available2023-10-19T13:58:19Z
dc.date.issued2023-09-29
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5406
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5243
dc.format.extent85el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectΆτομα επιρροήςel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subjectΜάρκετινγκ βιβλιοθηκώνel
dc.titleΗ επίδραση του influencer marketing στη πρόθεση αγοράςel
dc.title.alternativeInfluencing marketingel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeKyprianos, Konstantinos
dc.contributor.committeeAntoniou, Angeliki
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές