Show simple item record

Διαδραστική οπτικοποίηση αλγορίθμων γράφων σε περιβάλλον παιχνιδιού

dc.contributor.advisorΜπαρδής, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠανάγος, Νικόλαος
dc.date.accessioned2023-10-23T10:08:29Z
dc.date.available2023-10-23T10:08:29Z
dc.date.issued2023-10-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5444
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5281
dc.description.abstractΟι γράφοι αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο μοντελοποίησης προβλημάτων. Έχει αναπτυχθεί ένας ιδιαίτερος τομέας της πληροφορικής για τη μελέτη τους. Το γεγονός αυτό αποτελεί το κίνητρο για την ανάπτυξη σχετικών προγραμμάτων εκπαίδευσης. Η οπτικοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την αύξηση της αποδοτικότητας της διδασκαλίας. Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια είναι χαρακτηριστική έκφραση της οπτικοποίησης της εκπαίδευσης. Στην παρούσα εργασία επιχειρήθηκε η οπτικοποίηση δύο βασικών αλγορίθμων γράφων: της αναζήτησης πρώτα κατά βάθος (Depth firsrt Search – DFS) και της αναζήτησης πρώτα κατά πλάτος (Breadth first Search – BFS). Χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα ανάπτυξης παιχνιδιών Unity. Μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης φάνηκε ότι το εκπαιδευτικό παιχνίδι μπορεί να συμβάλει στην παραστατική οπτικοποίηση των μαθημάτων.el
dc.format.extent88el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΓράφοιel
dc.subjectΜοντελοποίηση προβλημάτωνel
dc.subjectΠληροφορικήel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΟπτικοποίησηel
dc.subjectΕκπαιδευτικά προγράμματαel
dc.subjectΕκπαιδευτικά παιχνίδιαel
dc.subjectΑναζήτηση πρώτα κατά βάθος (DFS)el
dc.subjectΑναζήτηση πρώτα κατά πλάτος (BFS)el
dc.subjectUnityel
dc.subjectΠαραστατική οπτικοποίησηel
dc.subjectΚίνητροel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.titleΔιαδραστική οπτικοποίηση αλγορίθμων γράφων σε περιβάλλον παιχνιδιούel
dc.title.alternativeInteractive visualization of graph algorithms in a game environmentel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeTroussas, Christos
dc.contributor.committeeTselenti, Panagiota
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedGraphs are a powerful problem modeling tool. A special field of computer science has been developed for their study. This fact is the motivation for the development of relevant training programs. The visualization of educational material is an important factor in increasing the efficiency of teaching. Educational games are a typical expression of the visualization of education. In this work, the visualization of two basic graph algorithms was attempted: Depth first Search (DFS) and Breadth first Search (BFS). Unity game development platform was used. Through the development process, it was seen that the educational game can contribute to the practical visualization of the lessons.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές