dc.contributor.advisor | Ασωνίτου, Σοφία | |
dc.contributor.author | Γκοτσίνα, Ευσταθία | |
dc.date.accessioned | 2023-10-24T13:58:11Z | |
dc.date.available | 2023-10-24T13:58:11Z | |
dc.date.issued | 2023-10-23 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5472 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5309 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τη σχέση μεταξύ της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, της φορολογικής συνείδησης και των αντιλήψεων των νέων ατόμων για τη φορολογική εκπαίδευση. Καθώς η φορολογική συμμόρφωση αποτελεί κρίσιμη πτυχή μιας εύρυθμης κοινωνίας και το φορολογικό ήθος διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της φορολογικής συμπεριφοράς των
ατόμων, είναι επιτακτική ανάγκη να διερευνηθεί η επίδραση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στους παράγοντες αυτούς. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να παράσχει μια ολοκληρωμένη κατανόηση του ρόλου της φορολογικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και της επιρροής της στη φορολογική συμμόρφωση και το φορολογικό ήθος των φοιτητών. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, πραγματοποιείται εκτενής βιβλιογραφική ανασκόπηση για να εξεταστούν οι υπάρχουσες έρευνες σχετικά με τη φορολογική συμμόρφωση, το φορολογικό ήθος και τη φορολογική εκπαίδευση. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την σημασία της φορολογικής συνείδησης αλλά και να παρουσιάσει σχετικά προγράμματα που έχουν ήδη αναδειχθεί επιτυχημένα. Παράλληλα θα διερευνηθούν οι απόψεις φοιτητών ως προς την εμπειρία τους στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και κατά πόσο αυτή ήταν αποτελεσματική στην φορολογική τους επιμόρφωση. | el |
dc.format.extent | 85 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Δευτεροβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject | Φορολογική συνείδηση | el |
dc.subject | Φορολογική συμμόρφωση | el |
dc.subject | Φορολογικό ήθος | el |
dc.subject | Φοιτητές | el |
dc.title | Η συμβολή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη διαμόρφωση φορολογικής συνείδησης των νέων | el |
dc.title.alternative | The contribution of Secondary Education in shaping youth tax awareness | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Psycharis, Yannis | |
dc.contributor.committee | Ntanos, Stamatios | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Δημόσια Διοίκηση – Δημόσιο Μάνατζμεντ | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis explores the relationship between secondary education, tax awareness and young people's perceptions of tax education. As tax compliance is a critical aspect of a well-ordered society and tax ethos plays an important role in shaping
individuals' tax behaviour, it is imperative to investigate the impact of secondary education on these factors. The aim of this study is to provide a comprehensive understanding of the role of tax education in the context of secondary education and its influence on students' tax compliance and tax ethics. To achieve this objective, an extensive literature review is conducted to examine existing research on tax compliance, tax ethos and tax education. The purpose of this paper is to highlight the importance of tax awareness and to present relevant programs that have already been successfully demonstrated. At the same time, the views of students will be explored regarding their experience in secondary education and whether it was effective in their tax education. | el |