Διπλωματικές εργασίες: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 263
-
Ανάπτυξη συστήματος τεχνητής νοημοσύνης αναγνώρισης της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-23)Το πεδίο της Όρασης των Υπολογιστών και της Μηχανικής Μάθησης έχει δει μεγάλες εξελίξεις τα τελευταία χρόνια, επιτρέποντας να δημιουργηθούν διάφορες εφαρμογές που βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη σε ποικίλους τομείς. ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού ανακύκλωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-20)Με την παρούσα εργασία θα ερευνήσουμε το περιεχόμενο που οφείλει να έχει ένα εκπαιδευτικό βιντεοπαιχνίδι ανακύκλωσης με σκοπό να κεντρίσει το ενδιαφέρον του παίχτη, ώστε να έχει ως αποτέλεσμα την εκπαίδευση και κατανόηση ... -
Διαδικτυακή εφαρμογή υποβοήθησης του έργου των επαγγελματιών υγείας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-22)Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής που έχει ως στόχο την υποβοήθηση του έργου των επαγγελματιών υγείας. Η εφαρμογή θα βοηθά τους χρήστες μεταξύ άλλων να βελτιώσουν την ... -
Ερμηνεύσιμα μοντέλα βαθιάς μάθησης για την αναγνώριση εικόνας: συγκριτική μελέτη τεχνικών επεξηγήσιμης τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την εξερεύνηση τεχνικών επεξηγήσιμης τεχνητής νοημοσύνης για μοντέλα βαθιάς μάθησης που χρησιμοποιούνται στην αναγνώριση εικόνων. Πιο συγκεκριμένα, θα συγκριθούν και θα αξιολογηθούν ... -
Αποτίμηση μηχανών ακραίας μάθησης σε εφαρμογές ταξινόμησης και συναρτησιακής προσέγγισης σε περιβάλλον MATLAB
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-20)Στην διπλωματική αυτή θα γίνει υλοποίηση του αλγορίθμου ELM και σύγκρισή του με δημοφιλείς τεχνικές όπως τα πολυστρωματικά νευρωνικά δίκτυα και οι μηχανές διανυσμάτων υποστήριξης σε πλήθος προβλημάτων ταξινόμησης και ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τον σχεδιασμό διαδικτυακής εφαρμογής με σκοπό την εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού. Αρχικά γίνεται μια εισαγωγή για την έννοια της ηλεκτρονική μάθησης και τις επιρροές που έχει ... -
Ψηφιακό παιχνίδι δωματίου απόδρασης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η δημιουργία ενός παιχνιδιού απόδρασης (escape game) στο οποίο η δυσκολία μεταβάλλεται δυναμικά σύμφωνα με την ικανότητα και την εμπειρία του χρήστη, με απώτερο σκοπό να ... -
Παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας για άτομα με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η ανάγκη για αποτελεσματικές μεθοδολογίες ενίσχυσης της γνωστικής εκπαίδευσης έχει αποκτήσει αυξημένη βαρύτητα, ιδιαίτερα για τα άτομα με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ). Ενόψει αυτής της ... -
Εφαρμογή του διαδικτύου των αντικειμένων και της νεφοϋπολογιστικής για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών παραγωγής ελαιολάδου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-21)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας προηγμένης εφαρμογής που ενσωματώνει την Νεφοϋπολογιστική και το Διαδίκτυο των Αντικειμένων για την παρακολούθηση και αυτοματοποίηση των διαδικασιών παραγωγής ... -
Έξυπνο σύστημα παρακολούθησης του περιβάλλοντος με χρήση τεχνολογιών μικροϋπηρεσιών και εικονικοποίησης βασισμένης σε περιέκτες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-11)Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας αποτέλεσε η μελέτη, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός έξυπνου συστήματος παρακολούθησης του περιβάλλοντος (environmental monitoring) με χρήση τεχνικών εικονικοποίησης βασισμένης σε ... -
Σχεδίαση και υλοποίηση εικονικού περιβάλλοντος του κτιρίου Κ16 του τμήματος μηχανικών πληροφορικής και υπολογιστών για την καθοδήγηση πρωτοετών φοιτητών στις αίθουσες και τις υπηρεσίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-20)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση και κατασκευή ενός εικονικού περιβάλλοντος του τμήματος μηχανικών πληροφορικής και υπολογιστών με τη χρήση της πλατφόρμας Unity, σε συνδυασμό με τη γλώσσα προγραμματισμού ... -
Εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης στη δημιουργία παιχνιδιού ‘Βρες τις διαφορές’. Μια ανάλυση της τεχνολογικής εξέλιξης στην διασκέδαση και στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-23)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός παιχνιδιού με την ονομασία «Βρες τις διαφορές» ένα απλό παιχνίδι με απλούς κανόνες καθώς ο παίχτης ως στόχο να βρει τις διαφορές μεταξύ δύο εικόνων. Το ... -
Εφαρμογή αλγορίθμου για την προσαρμογή δυσκολίας στο παιχνίδι «Βρες τις διαφορές» με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός αλγορίθμου Τεχνητής Νοημοσύνης για το κλασσικό παιχνίδι «Βρες τις Διαφορές». Χρησιμοποιείται ο αλγόριθμος Δέντρο Απόφασης ή Decision Tree Classifier όπου ... -
Εξατομικευμένη εφαρμογή για προτάσεις δραστηριοτήτων σε επισκέπτες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Εξατομικευμένη εφαρμογή για προτάσεις δραστηριοτήτων σε επισκέπτες στην Ελλάδα» ασχολείται με την δημιουργία μιας εφαρμογής η οποία θα είναι εύκολη στην χρήση και θα παρέχει ... -
Ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια προσβάσιμα σε μαθητές με αναπηρίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια, φαίνεται πως όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την αξία και τα πολλαπλά οφέλη από την ένταξη των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαιδευτική ... -
Εφαρμογή πρότασης πλάνου δραστηριοτήτων με βάση το προφίλ του χρήστη για τουρίστες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλύει και υλοποιεί ένα σύστημα προτάσεων με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των τουριστών στην Ελλάδα. Εστιάζοντας στη δημιουργία εξατομικευμένων προφίλ για κάθε χρήστη, το σύστημα προτάσεων ... -
Ευφυές ψηφιακό παιχνίδι ψυχαγωγικού σκοπού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η πτυχιακή εργασία, έχει στόχο την διερεύνηση των τεχνικών πτυχών των ευφυών ψηφιακών παιγνιδιών και την εξέλιξή τους. Σκοπό της είναι η υλοποίηση ενός ψυχαγωγικού και εκπαιδευτικού παιχνιδιού. Το επίκεντρο της προσοχής ... -
Ταξινόμηση μουσικών ειδών και συστήματα συστάσεων με χρήση βαθιάς μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-19)Στο σημερινό δυναμικό μουσικό οικοσύστημα, η σημασία της ταξινόμησης μουσικών ειδών (MGC) και των συστημάτων μουσικών συστάσεων (MRS) δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί. Με τον πολλαπλασιασμό των ψηφιακών μουσικών πλατφορμών και ... -
Εκπαιδευτική διαδικτυακή εφαρμογή για τη διαχείριση χρηστών με ενσωματωμένο σύστημα προτάσεων μαθημάτων χρησιμοποιώντας επαναλαμβανόμενο νευρωνικό δίκτυο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την σχεδίαση και την ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εκπαιδευτικής εφαρμογής. Η εργασία αυτή επικεντρώνεται στην διαχείριση προφίλ χρηστών και μαθημάτων, με στόχο να βοηθήσουν ... -
Εφαρμογή διαχείρισης δεδομένων από αισθητήρες και λήψη αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)This thesis deals with the construction of a full-stack Smart Home application that manages data and makes decisions, based on the existing rules system, with the ultimate goal of controlling various home appliances through ...