dc.contributor.advisor | Μασούρα, Ευαγγελία | |
dc.contributor.author | Χάιν, Χαρίκλεια Λίντα | |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T13:32:53Z | |
dc.date.available | 2023-10-26T13:32:53Z | |
dc.date.issued | 2023-10-26 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5503 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5340 | |
dc.description.abstract | Η παρακάτω μελέτη έχει σκοπό να ερευνήσει την σύνδεσή μεταξύ της Δυσλεξίας και των Γραφικών Τεχνών. Η γραφιστική ως οπτική επικοινωνία έχει την ικανότητα να συμβάλλει στην στήριξη και την ανάπτυξη ανθρώπων με μαθησιακές δυσκολίες και στην περίπτωση της παρούσας έρευνας δυσλεκτικούς ανθρώπους. Οι τομείς της γραφιστικής που μπορούν να αξιοποιηθούν για έναν πιο συμπεριληπτικό τρόπο σχεδίασης είναι αναρίθμητοι. Από την σχεδίαση γραμματοσειρών μέχρι και την χρήση της εικονογράφησης για την διδασκαλία παιδιών με δυσλεξία. Η παρακάτω μελέτη απευθύνεται σε γραφίστες και ανθρώπους που ασχολούνται με τον τομέα της γραφιστικής. | el |
dc.format.extent | 63 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Γραφικές τέχνες | el |
dc.title | Η χρήση του τυπογραφικού σχεδιασμού ως υποστηρικτικό εργαλείο για ανθρώπους με Δυσλεξία | el |
dc.title.alternative | The use of typography as a supportive tool for people with Dyslexia | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μαρτίνη, Ελένη | |
dc.contributor.committee | Ματθιόπουλος, Γεώργιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | The following study aims to investigate the connection between Dyslexia and the Graphic arts. Graphic design as a visual communication has the ability to contribute in the support and development of people with learning difficulties and in the case
of the present research thesis dyslexic people. The areas of graphic design that can be leveraged for a more inclusive way of designing are innumerable. From font design to the use of illustration for teaching children with dyslexia. The following study is aimed at designers and people who are engaged in the field of graphic design. | el |