dc.contributor.advisor | Τίγκας, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Συβίτος, Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2023-10-27T07:33:46Z | |
dc.date.available | 2023-10-27T07:33:46Z | |
dc.date.issued | 2023-10-26 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5507 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5344 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τον τρισδιάστατο σχεδιασμό υπάρχοντος επιβατηγού πλοίου Ro-Pax με τη χρήση ειδικού σχεδιαστικού προγράμματος και τον έλεγχο ευστάθειας και ευστάθειας μετά από βλάβη. Ο τρισδιάστατος σχεδιασμός πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του προγράμματος Rhinoceros 3D, ενώ οι μελέτες ευστάθειας στο υδροστατικό πρόγραμμα MaxSurf. | el |
dc.format.extent | 107 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Τρισδιάστατος σχεδιασμός | el |
dc.subject | Ευστάθεια μετά από βλάβη | el |
dc.subject | Προσδιοριστική μέθοδος | el |
dc.subject | Πιθανοθεωρητική μέθοδος | el |
dc.title | Ανάλυση της ευστάθειας μετά από βλάβη επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου μέσω ντετερμινιστικής και πιθανοθεωρητικής προσέγγισης. | el |
dc.title.alternative | Investigation of the stability of a Ro-Pax by using deterministic and probabilistic approaches | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Πέππα, Σοφία | |
dc.contributor.committee | Mazarakos, Thomas | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | The purpose of this thesis, is initially a 3D design of an existing Ro-Pax ship and additionally a procedure to check the intact stability and damage stability, using the appropriate programs. More specifically, the 3D design was carried out using the Rhinoceros 3D program and the stability studies were carried out using the hydrostatic program MaxSurf. | el |