Ο χώρος της ένδυσης αλλάζει : διασκέδαση και πωλήσεις ενσωματώνονται
The change of the apparel retail shops : shopping means entertainment
Λέξεις-κλειδιά
Ένδυση ; Slow ShoppingΠερίληψη
Σκοπός της πτυχιακής εργασίας μου θα είναι ο σχεδιασμός ενός ιδιαίτερου και πρωτότυπου καταστήματος γυναικείων ρούχων. Ο χώρος που θα δημιουργηθεί θα έχει ως κύριο στόχο τον συγκερασμό της τεχνολογίας και των social media καθώς και του αισθητηριακού σχεδιασμού. Τελικός σκοπός είναι η δημιουργία ενός χώρου που θα διασκεδάζει και θα ενεργοποιεί όλες τις αισθήσεις καθιστώντας την εμπειρία στον χώρο αξέχαστη.
Στο κατάστημα αυτό κάθε όροφος θα φιλοξενεί ενδύματα διαφορετικού στυλ και χρήσης. Κάθε όροφος θα περιλαμβάνει χώρους τόσο κλασσικά δομημένους (διπλωμένα ρούχα σε πάγκους καθώς και κρεμασμένα σε σταντ) οι οποίοι θα είναι άμεσα προσβάσιμοι καθώς και άλλους οι οποίοι θα επιτρέπουν την πρόσβαση έπειτα από την ηλεκτρονική επιλογή των τεμαχίων είτε μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής του καταστήματος είτε μέσω των ειδικά διαμορφωμένων ψηφιακών πινάκων στον χώρο. Ένα ακόμη βασικό στοιχείο που θα δεσπόζει στον χώρο και θα τον καθιστά μοναδικό θα είναι τα σημεία φωτογράφησης μερικά εκ των οποίων θα είναι άμεσα συνδεδεμένα με τα δοκιμαστήρια. Κάθε σημείο φωτογράφησης θα αποτελεί και ένα διαφορετικό σκηνικό. Τα σκηνικά θα χωρίζονται σε κλειστά και σε ανοιχτά, σε εκείνα δηλαδή που θα απομονώνουν τον χρήστη από τον υπόλοιπο χώρο και σε εκείνα που είναι ορατά σε όλον τον υπόλοιπο χώρο. Τέλος θα δημιουργηθούν χώροι στους οποίους οι καταναλωτές θα μπορούν να συμμετάσχουν σε δημιουργικές δραστηριότητες που θα σχετίζονται με την ιστορία της μόδα, την ενδυματολογία και το σχέδιο μόδας.