dc.contributor.advisor | Papadomanolaki, Maria | |
dc.contributor.author | Γερμανού, Φλωρεντία | |
dc.date.accessioned | 2023-10-31T08:03:33Z | |
dc.date.available | 2023-10-31T08:03:33Z | |
dc.date.issued | 2023-10-30 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5529 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5366 | |
dc.description | 16 Σέλιδο "Flip-book" "History of optics" ling: https://heyzine.com/flip-book/631ee3355a.html | el |
dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία παρουσιάζει τον σχεδιασμό λογοτύπου ενός καταστήματος οπτικών και φακών επαφής, με ονομασία «EYE LAND OPTICAL», όπου θα επιμεληθεί η εταιρική ταυτότητα και οι εφαρμογές αυτής, καθώς θα δημιουργηθεί ένα πολύπτυχο 16σέλιδο και οι διαδραστικές εφαρμογές της.
Η εργασία περιλαμβάνει 9 κεφάλαια τα οποία διαχωρίζονται στη θεωρητική και πρακτική πτυχή τους. Το 1ο κεφάλαιο και το 2ο κεφάλαιο αναλύουν την πορεία της έρευνας ιστορικά. Συγκεκριμένα στο 1ο κεφάλαιο θα παρουσιαστή ιστορική έρευνα για το γυαλί, πως έχει ανακαλυφθεί και πώς καταλήγει σε σχέση με τα οπτικά, αλλά και ιστορική έρευνα των οπτικών γενικότερα. Στη συνέχεια, στο 2ο κεφάλαιο υπάρχει μελέτη από λογότυπα υπαρχόντων οπτικών καταστημάτων στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό όπου βοήθησαν στη δημιουργία του λογοτύπου της εταιρίας «EYE LAND OPTICAL».
Στα επόμενα 7 κεφάλαια αναλύουν σε πρακτικό επίπεδο την εξέλιξη του σχεδιασμού του λογοτύπου, του 16σέλιδου, της εταιρικής ταυτότητας, της συσκευασίας, της τυπογραφίας, της σήμανσης και των Social media. Πιο αναλυτικά, στο 3ο κεφάλαιο υπάρχει η ποριά και το στήσιμο του λογοτύπου μέχρι το τελικό αποτέλεσμα. Στο 4ο κεφάλαιο υπάρχει έρευνα στη τυπογραφία που επιλέχθηκε για την εταιρία. Επίσης αναλύετε η εταιρική ταυτότητα της εταιρίας στο 5ο κεφάλαιο. Στο 6ο κεφάλαιο αναφέρετε αντίστοιχα η ποριά σχεδιασμού τον συσκευασιών που θα υπάρχουν στο κατάστημα της εταιρίας. Στη συνέχεια, στο 7ο
κεφάλαιο παρουσιάζετε το 16σέλιδο και ακολουθούν οι διαφημιστικές και προωθητικές καταχώρισης αλλά και αφίσες της εταιρίας.
Στο 8ο κεφάλαιο υπάρχουν άλλες γραφιστικές κατηγορίες με σχέση την εταιρία όπου είναι η σήμανση του καταστήματος που θα έχει η εταιρία «EYE LAND OPTICAL». Τέλος, στο 9ο κεφάλαιο θα υπάρχει οτιδήποτε σε ψηφιακή μορφή όπως instagram post και Site. | el |
dc.format.extent | 146 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Οπτικά | el |
dc.subject | Εταιρική ταυτότητα | el |
dc.subject | Λογότυπο | el |
dc.title | Σχεδιασμός Επωνυμίας Καταστήματος Οπτικών “EYELAND OPTICAL” και Οπτικής Επικοινωνίας. | el |
dc.title.alternative | “EYELAND OPTICAL” Oprical Shop Brand Desing and Optical Communication. | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Δεβετζή, Ιωάννα | |
dc.contributor.committee | Δελφίνο, Ιωάννα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis presents the logo design of an optical and contact lens shop, named “EYE LAND OPTICAL”, where the corporate identity and its applications will be edited, as well as a multifaceted 16-page and its interactive applications will be created.
The work includes 9 chapters which are divided into their theoretical and practical aspects.
The 1st chapter and the 2nd chapter analyze the course of the research historically. In particular, the 1st chapter will present historical research on glass, how it has been discovered and how it ends up in relation to optics, but also historical research of optics in general. Then, in the 2nd chapter there is a study of logos of existing optical shops in Greece but also abroad where they helped to create the logo of the company “EYE LAND OPTICAL”. In the next 7 chapters they analyze at a practical level the evolution of logo design, 16-page, corporate identity, packaging, typography, signage and Social media. In more detail, in the 3rd chapter there is the process and setting up of the logo up to the final result. In the 4th chapter there is research on the typography chosen for the company. You also analyze the corporate identity of the company in the 5th chapter. In the 6th chapter, mention respectively the design process of the packaging that will be present in the company’s store. Then, in the 7th chapter, you present the 16th page, followed by the advertising and promotional listings as well as the company’s posters.
In the 8th chapter there are other graphic categories related to the company, where is the signage of the store that the company “EYE LAND OPTICAL” will have. Finally, in the 9th chapter there will be everything in digital form such as Instagram post and Site. | el |