Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αξιοποίηση συστήματος διαχείρισης περιεχομένου για την ανάπτυξη εκπαιδευτικών συστημάτων

dc.contributor.advisorΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.authorΦράγκου, Μαρία
dc.date.accessioned2023-11-01T10:56:21Z
dc.date.available2023-11-01T10:56:21Z
dc.date.issued2023-10-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5551
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5388
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την έρευνα των δυνατοτήτων και των διαθέσιμων εργαλείων που προσφέρονται από τα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου, προκειμένου να παρουσιαστούν και αναλυθούν Συστήματα Διαχείρισης στον τομέα της εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη‧ το θεωρητικό και το πρακτικό. Κατά το θεωρητικό μέρος, παρουσιάζονται ο ορισμός και οι δυνατότητες που προσφέρουν τα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου με παραδείγματα δημοφιλών Συστημάτων που παρέχονται στην αγορά. Έπειτα, δίνεται έμφαση στο περισσότερο διαδεδομένο Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου, με στόχο την ανάλυση της λειτουργίας του, η οποία χρειάζεται κατά το πρακτικό μέρος. Στη συνέχεια του θεωρητικού μέρους, παρουσιάζονται τα Συστήματα Διαχείρισης που χρησιμοποιούνται στον χώρο της εκπαίδευσης, τα οποία χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες‧ τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης, τα Συστήματα Διαχείρισης Σχολείου και τα Συστήματα Διαχείρισης Μαθητή. Δίνεται ο ορισμός κάθε μίας από αυτές τις τρεις κατηγορίες, πραγματοποιείται σύγκριση μεταξύ τους, διαχωρίζονται οι διαφορές τους και παρουσιάζονται κάποια από τα πιο δημοφιλή Συστήματα της αγοράς. Το πρακτικό μέρος της εργασίας αποτελεί το κύριο σώμα και καταλαμβάνει τη μεγαλύτερη έκταση. Κατά το συγκεκριμένο μέρος γίνεται η χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου που δόθηκε έμφαση και των εργαλείων που παρέχει, ώστε να πραγματοποιηθεί η ανάπτυξη και η παρουσίαση Συστημάτων για τις κατηγορίες Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης και Συστημάτων Διαχείρισης Σχολείου / Μαθητή. Αναλυτικά, γίνεται μελέτη και εξήγηση της χρήσης τριών Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης, με σκοπό να φανεί η λειτουργία τους, να δοθεί περιγραφή των δυνατοτήτων τους και να πραγματοποιηθεί αξιολόγηση και σύγκριση μεταξύ τους. Η ίδια διαδικασία επαναλαμβάνεται και ακολουθείται για δύο Συστήματα Διαχείρισης Σχολείου / Μαθητή. Τέλος, η αξιολόγηση και η σύγκριση μεταξύ τους στοχεύει στην ανάδειξη του προτιμότερου Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης και Συστήματος Διαχείρισης Σχολείου / Μαθητή ως προς την ευχρηστία, τη φιλικότητα των περιβαλλόντων που παρέχουν και την ποικιλία των λειτουργιών που προσφέρουν, με στόχο τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.el
dc.format.extent120el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣύστημα διαχείρισης περιεχομένουel
dc.subjectΣύστημα διαχείρισης μάθησηςel
dc.subjectΣύστημα διαχείρισης μαθητήel
dc.subjectΣύστημα διαχείρισης σχολείουel
dc.titleΑξιοποίηση συστήματος διαχείρισης περιεχομένου για την ανάπτυξη εκπαιδευτικών συστημάτωνel
dc.title.alternativeUse of content management system for the development of educational systemsel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeTroussas, Christos
dc.contributor.committeeTselenti, Panagiota
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis deals with the research of the possibilities and the available tools offered by Content Management Systems, in order to present and analyze Content Management Systems in the field of education. Specifically, the thesis is divided into two parts‧ the theoretical and the practical. During the theoretical part, the definition and the possibilities offered by Content Management Systems are presented with examples of popular Systems provided in the market. Then, emphasis is given to the most widespread Content Management System, with the aim of analyzing its operation, which is needed during the practical part. In the theoretical part, the Management Systems used in the field of education are presented, which are divided into three categories‧ Learning Management Systems, School Management Systems and Student Information Systems. The definition of each of these three categories is given, a comparison between them is made, their differences are distinguished and some of the most popular systems on the market are presented. The practical part of the paper is the main body and takes up the largest amount of space. During this part, the use of the Content Management System that was emphasized and the tools it provides is used to develop and present Systems for the categories of Learning Management Systems and School / Student Management Systems. In detail, the use of three Learning Management Systems is studied and explained in order to show how they work, to give a description of their capabilities and to carry out an evaluation and comparison between them. The same procedure is repeated and followed for two School / Student Management Systems. Finally, the evaluation and comparison between them aims at highlighting the preferred Learning Management System and School / Student Management System in terms of usability, the user-friendly environments they provide and the variety of functions they offer, with the aim of improving the educational process.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές