Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας της εταιρίας Bee Blossom

dc.contributor.advisorΠαπαδομανωλάκη, Μαρία
dc.contributor.authorΚατάκη, Βασιλική
dc.date.accessioned2023-11-02T11:29:43Z
dc.date.available2023-11-02T11:29:43Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5554
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5391
dc.description.abstractΗ ιδέα πίσω από την Bee Blossom αφορά τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας μελιού. Η εταιρία συνδιάζει το παραδοσιακό κρητικό μέλι με βιολογική παραγωγή και την ανάγκη της προς την ευαισθητοποίηση προς το περιβάλλον. Η αυτοκόλλητη ετικέτα έχει μοντέρνο χαρακτήρα, ακολουθώντας τις ανάγκες της εποχής. Στην μία μεριά αναγράφονται οι βασικές πληροφορίες όπως είναι το λογότυπο, το είδος του μελιού σε γεύση, τα ml του βάζου και οι διατροφικές αξίες του προϊόντος. Η ετικέτα στην μπροστινή μεριά συνεχίζει με μία ταινία ασφαλείας, η οποία πηγαίνει μέχρι το καπάκι όπoυ ακολουθεί ένα στρογγυλό αυτοκόλλητο με το σήμα της Bee Blossom. Στην αντίθετη μεριά, αναγράφονται πληροφορίες ως προς την χρήση της πάνω ετικέτας μαζί με επεξηγηματική εικονογράφηση και προωθώντας τον περιβαλλοντικό χαρακτήρα της εταιρίας. Στο στόμιο του βάζου, τυλίγεται μία χειροποίητη ετικέτα που περιέχει σπόρους και ο καταναλωτής μπορεί να φυτέψει ώστε να μεγαλώσει ένα λουλούδι! Η προωθητική καμπάνια της εταιρίας περιέχει την επαγγελματική της κάρτα, φυλλάδιο, αφίσες, καταχωρίσεις σε περιοδικά, έντυπο πολυσέλιδο βιβλίο και προβολή της στα social media και στο website.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΜέλιel
dc.subjectΒιολογικό προϊόνel
dc.subjectΛουλούδιel
dc.subjectΣπόροςel
dc.subjectΙδέαel
dc.subjectΕτικέταel
dc.subjectΠροωθητική Καμπάνιαel
dc.subjectSocial Mediael
dc.titleΣχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας της εταιρίας Bee Blossomel
dc.title.alternativeCorporate identity design of Bee Blossom companyel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜατθιόπουλος, Γεώργιος
dc.contributor.committeeΧατζηθεοδώρου, Ευάγγελος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe concept behind Bee Blossom revolves around designing the corporate identity of honey. The company combines traditional Cretan honey with organic production and a commitment to environmental awareness. The self-adhesive label has a modern character, aligning with the current needs. On one side, it displays basic information such as the logo, the honey flavor, the bottle's volume in ml, and the nutritional values of the product. The label on the front continues with a security strip that goes up to the cap, followed by a round sticker featuring the Bee Blossom logo. On the opposite side, there is information regarding the use of the top label, along with explanatory illustrations, promoting the company's environmental character. At the bottle's neck, a handmade label containing seeds is wrapped, allowing consumers to plant them and grow a flower! The company's promotional campaign includes its professional card, brochure, posters, magazine ads, a multi-page booklet, social media and website promotion.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές