Show simple item record

Η συναισθηματική νοημοσύνη στο πλαίσιο της δημόσιας διοίκησης : Εννοιολογικές προσεγγίσεις και εφαρμογές

dc.contributor.advisorΜακρίδης, Σάββας
dc.contributor.authorΑργυρίου, Αδαμαντία
dc.date.accessioned2023-12-13T10:30:25Z
dc.date.available2023-12-13T10:30:25Z
dc.date.issued2023-12-05
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5737
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5574
dc.description.abstractΣτο εξελισσόμενο τοπίο της οργανωσιακής ψυχολογίας και των ανθρώπινων πόρων, η εξερεύνηση της συναισθηματικής νοημοσύνης έχει αναδειχθεί ως μια κρίσιμη οδός για την κατανόηση και την ενίσχυση της δυναμικής στον δημόσιο τομέα. Η συναισθηματική νοημοσύνη έχει γίνει μια βασική πτυχή στην κατανόηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς σε οργανωτικά περιβάλλοντα. Θεωρείται ως η ικανότητα αναγνώρισης, κατανόησης, διαχείρισης και αποτελεσματικής χρήσης των συναισθημάτων, αποτελεί βασικό παράγοντα που επηρεάζει τη δυναμική του χώρου εργασίας. Η ανάλυση των διαφόρων μοντέλων συναισθηματικής νοημοσύνης είναι ζωτικής σημασίας για την κατανόηση των χαρακτηριστικών και των πρακτικών εφαρμογών της, από τις διαδικασίες πρόσληψης έως την ανάπτυξη ηγεσίας. Στόχος είναι η αποκάλυψη των περίπλοκων στρωμάτων των ανθρώπινων συναισθημάτων και των επιπτώσεών τους στην ατομική και συλλογική συμπεριφορά. Η έρευνα ξεκινάει με τον ορισμό της συναισθηματικής νοημοσύνης, διερευνώντας την πολύπλευρη φύση της και τη συνάφειά της στους σύγχρονους χώρους εργασίας. Από αυτό το θεμέλιο, πλοηγούμαστε στις περιπλοκές της ενσωμάτωσης της συναισθηματικής νοημοσύνης στις περιγραφές θέσεων εργασίας, προτείνοντας μια αλλαγή παραδείγματος στον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί αρθρώνουν τις δεξιότητες και τις ικανότητες που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική απόδοση της εργασίας. Αυτό γίνεται με μια λεπτομερή εξέταση της σημασίας της ενσυναίσθησης, των δεξιοτήτων επικοινωνίας και της διαχείρισης του άγχους για τον καθορισμό σαφών προτύπων για τους υποψήφιους και τους υπάρχοντες υπαλλήλους. Η ηγεσία, που αναγνωρίζεται ως βασικό στοιχείο στη διαμόρφωση της οργανωσιακής κουλτούρας, είναι ένα κομβικό σημείο στην εξερεύνηση μας. Προγράμματα ανάπτυξης ηγεσίας που είναι προσαρμοσμένα στην ενίσχυση των δεξιοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης προτείνονται ως στρατηγική προσέγγιση.el
dc.format.extent82el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subjectΗγεσίαel
dc.subjectΔημόσιος τομέαςel
dc.subjectΣυναισθηματικές δεξιότητεςel
dc.titleΗ συναισθηματική νοημοσύνη στο πλαίσιο της δημόσιας διοίκησης : Εννοιολογικές προσεγγίσεις και εφαρμογέςel
dc.title.alternativeEmotional intelligence in the context of public administration: Conceptual approaches and implementsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΓκίκα, Ελένη
dc.contributor.committeeΚομισόπουλος, Φαίδων
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔημόσια Διοίκηση – Δημόσιο Μάνατζμεντel
dc.description.abstracttranslatedIn the evolving landscape of organizational psychology and human resources, exploring emotional intelligence has emerged as a critical avenue for understanding and enhancing dynamics in the public sector. Emotional intelligence has become a key aspect in understanding human behavior in organizational settings. Considered as the ability to recognize, understand, manage and use emotions effectively, it is a key factor influencing workplace dynamics. The analysis of different models of emotional intelligence is crucial to understanding its characteristics and practical applications, from recruitment processes to leadership development. The goal is to uncover the complex layers of human emotions and their effects on individual and collective behavior. The research begins with a definition of emotional intelligence, exploring its multifaceted nature and its relevance in contemporary workplaces. From this foundation, we navigate the intricacies of incorporating emotional intelligence into job descriptions, suggesting a paradigm shift in the way organizations articulate the skills and competencies necessary for effective job performance. This is done through a detailed examination of the importance of empathy, communication skills and stress management in setting clear standards for candidates and existing employees. Leadership, recognised as a key element in shaping organisational culture, is a focal point in our exploration. Leadership development programs tailored to enhance emotional intelligence skills are proposed as a strategic approach.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές