dc.contributor.advisor | Κομισόπουλος, Φαίδων | |
dc.contributor.author | Βλαχαντώνη, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2023-12-15T12:31:46Z | |
dc.date.available | 2023-12-15T12:31:46Z | |
dc.date.issued | 2023-12-13 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5746 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5583 | |
dc.description.abstract | Η Κάρτα Εξισορροπημένης Στοχοθεσίας (“Balanced Scorecard”) και η εξέλιξή της από το 1992 μέχρι σήμερα έχει επιφέρει δραστικές αλλαγές στη στρατηγική διοίκηση επιχειρήσεων και οργανισμών ανατρέποντας το μοντέλο μέτρησης της αποτελεσματικότητας αποκλειστικά και μόνο με οικονομικές παραμέτρους. Με την εισαγωγή τριών ακόμα προοπτικών για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας, παρέχεται η δυνατότητα ολοκληρωμένης στοχοθεσίας και ορθολογικότερης μέτρησης των αποτελεσμάτων. Πρόκειται για τις προοπτικές του πελάτη, των εσωτερικών διαδικασιών και της μάθησης και της ανάπτυξης. Όσον αφορά την εφαρμογή της μεθοδολογίας της Κάρτας Εξισορροπημένης Στοχοθεσίας στην ελληνική δημόσια διοίκηση και υπό το πρίσμα της ανάγκης ανάπτυξης στρατηγικής διοίκησης στις δημόσιες οργανώσεις, το 2007 εκδόθηκε εγκύκλιος, η οποία παρέχει λεπτομερείς οδηγίες και αναλυτική μεθοδολογία. Περαιτέρω προκειμένου να αξιολογηθεί η συνεισφορά της συγκεκριμένης μεθοδολογίας στη δημόσια διοίκηση, εξετάστηκε η εφαρμογή της στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Από την έρευνα, στην οποία συμμετείχαν υπάλληλοι της ΑΑΔΕ, προέκυψε ότι η μεθοδολογία της Κάρτας Εξισορροπημένης Στοχοθεσίας συμβάλλει θετικά στην επίτευξη των στρατηγικών και επιχειρησιακών στόχων και ότι οι εργαζόμενοί της αντιλαμβάνονται τη σύνδεση των στόχων της υπηρεσίας τους με τους στρατηγικούς της στόχους. Παρόλ’ αυτά υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, κυρίως όσον αφορά το σκέλος της αξιοποίησης των δυνατοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού και του τρόπου με τον οποίο οι υπάλληλοι αντιλαμβάνονται το ενδιαφέρον του Οργανισμού ως προς την ικανοποίηση των αναγκών τους. | el |
dc.format.extent | 212 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Balanced scorecard | el |
dc.subject | Κάρτα εξισορροπημένης στοχοθεσίας | el |
dc.subject | Στοχοθεσία | el |
dc.subject | Οικονομική προοπτική | el |
dc.subject | Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων | el |
dc.title | Κάρτα εξισορροπημένης στοχοθεσίας - Η μελέτη περίπτωσης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) | el |
dc.title.alternative | Balanced scorecard - The case study of Independent Authority for Public Revenue (IARP) | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μάνθος, Απόστολος | |
dc.contributor.committee | Psycharis, Yannis | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Δημόσια Διοίκηση – Δημόσιο Μάνατζμεντ | el |
dc.description.abstracttranslated | The ¨Balanced Scorecard” and its evolution since 1992 has caused radical changes in the strategic management of companies and organisations overturning the measurement model of effectiveness exclusively by financial terms. By introducing three more perspectives for the measurement of effectiveness and efficiency, there is the possibility of integrated set of objectives and more rational measurement of results. We are referring to the customer perspective, the perspective of internal processes and the perspective of learning and growth. As far as the implementation of the Balanced Scorecard methodology in the Greek public services is concerned and taking into consideration the need for development of strategic management for public organisations, there is a circular which was published in 2007 and provides extensive constructions and analytical methodology. In addition, in order to evaluate the contribution of the “Balanced Scorecard” in public administration, we have investigated its implementation in the Independent Authority for Public Revenue. According to the research, in which only employees of the Authority participated, the Balanced Scorecard methodology has a positive impact on the achievement of the strategic and the operational objectives and the personnel realise the connection of services or department goals with strategic objectives. Furthermore, there is scope for improvement in the area of making good use of the human resources potential and how employees perceive the interest of the Authority in meeting their needs. | el |