Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η ανάπτυξη συστήματος πιστοποίησης ISO 9001 σε κέντρο αισθητικής

dc.contributor.advisorKARKALOUSOS, PETROS
dc.contributor.authorΣυξέρης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2024-02-08T11:27:02Z
dc.date.available2024-02-08T11:27:02Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5866
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5702
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με τον νεότερο Πρότυπο ISO 9001:2015 σε Κέντρο Αισθητικής, το οποίο παρέχει υπηρεσίες Αισθητικής Προσώπου, Σώματος και Αποτρίχωσης και εμπορεύεται καλλυντικά προϊόντα για την ενίσχυση του αποτελέσματος των παρεχόμενων υπηρεσιών. Το πρότυποISO 9001:2015 σε ένα Κέντρο Αισθητικής έχει μια συγκεκριμένη δομή, η οποία περιγράφει με σαφήνεια τις απαραίτητες διεργασίες και έγγραφα που είναι απαραίτητα για την ορθή λειτουργία του Κέντρου. Για την σωστή αποτύπωση των διεργασιών απαιτείται η γνώση των υπηρεσιών που παρέχονται και των αποτελεσμάτων που προσφέρει το Κέντρο στους πελάτες του, το είδος των μηχανημάτων, εμπορευμάτων, αναλωσίμων και τους προμηθευτές αυτών, καθώς και τους χώρους που οι υπηρεσίες και τα προϊόντα αυτά προωθούνται και εφαρμόζονται. Η αποτύπωση των θέσεων εργασίας του Κέντρου, η περιγραφή των αρμοδιοτήτων καθώς και η ανάδειξη των σημείων κινδύνου που υπάρχουν στο κέντρο, η διαμόρφωση λίστας ελέγχου καθώς και η σχέση αιτίου-αποτελέσματος είναι στοιχεία που περιγράφονται στο ΣΔΠ στο Κέντρο Αισθητικής. Οι Δείκτες Ποιότητας με την στατιστική βλαβών μηχανημάτων, τον Δείκτη Παρενεργειών Αισθητικών Υπηρεσιών και ο Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών καθώς και επιμέρους στοιχεία ποιοτικής λειτουργίας ενός κέντρου αισθητικής, αποτυπώνονται με σαφήνεια στο ΣΔΠ. Σημαντικός παράγοντας κατά την ανάπτυξη του ΣΔΠ στο κέντρο αισθητικής, είναι η αποτύπωση της εξυπηρέτησης των πελατών, με τους παράγοντες που επηρεάζουν την εξυπηρέτηση τους, από την άφιξη του πελάτη, έως την αποχώρηση του από το κέντρο, να είναι απαραίτητο να καταγράφονται και να τεκμηριώνεται η αντιμετώπιση τους. Το σημείο που είναι πολύ σημαντικό για την απόδοση του ΣΔΠ σε ένα κέντρο αισθητικής, είναι οι επιθεωρήσεις που έχει υποχρέωση κάθε επιχείρηση έτσι ώστε να επαληθεύονται οι στόχοι και απαιτήσεις που θέτει η επιχείρηση με το ΣΔΠ.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectΚέντρο Αισθητικήςel
dc.subjectISO 9001:2015el
dc.titleΗ ανάπτυξη συστήματος πιστοποίησης ISO 9001 σε κέντρο αισθητικήςel
dc.title.alternativeThe development of an ISO 9001 quality management system in a beauty salonel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΤράπαλη, Μαρία
dc.contributor.committeePapadopoulos, Apostolos
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠροχωρημένη Αισθητική και Κοσμητολογία: Ανάπτυξη-Ποιοτικός έλεγχος και Ασφάλεια νέων καλλυντικών προϊόντωνel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this thesis is the design and development of a Quality Management System according to the new ISO 9001:2015 Standard at the Aesthetics Center, which provides Facial, Body and Hair Removal aesthetics services and cosmetic products to enhance the effect of the service provided. The ISO 9001:2015 Standard in an Aesthetics Center has a specific structure; witch clearly describes the processes and documents necessary for the proper operation of the Center. In order to correctly capture the processes, knowledge of the service provided and the results the Center offers to its customers, the type of machinery, goods, consumables and their suppliers. As well as the places where these services and product are promoted and are applied. The description of the Center’s jobs, the description of the responsibilities as well as the highlighting of the danger points that exist in the center. The creation of a checklist as well as the cause-effect relationship are elements described in the QMS at the Aesthetic Center. The Quality Indicators with the statistics of machine failures, the Aesthetic Services side effects index and the customer satisfaction index as well as individual elements of the quality operation at a beauty center, are clearly reflected in the QMS. An important factor in the development of the QMS in the beauty center is the capture of customer services, with the factors that affect their service, from the arrival of the customer to his departure from the center, being necessary to be recorded and documented their treatment. The point that is very important for the performance of the QMS in a beauty center, are the inspections that each company is obliged to do in order to verify the goals and requirements set by the business with the QMS.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές