dc.contributor.advisor | Σαρρής, Μάρκος | |
dc.contributor.author | Ασημακοπούλου, Αικατερίνη | |
dc.date.accessioned | 2021-04-21T07:38:15Z | |
dc.date.available | 2021-04-21T07:38:15Z | |
dc.date.issued | 2021-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/590 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-441 | |
dc.description.abstract | H συγκεκριμένη εργασία πρεσβεύει το θέμα της προαγωγής της υγείας και της ψυχοκοινωνικής συμπεριφοράς υγείας στην παιδική ηλικία. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται όλοι οι ορισμοί που αφορούν την προαγωγή, την πρόληψη και αγωγή της υγείας. Θα αναλυθεί ο ορισμός της υγείας, της προαγωγής της υγείας, ο ρόλος που έχει ο νοσηλευτής και όλοι οι απαραίτητοι ορισμοί για να γίνουν κατανοητοί οι όροι της εργασίας αυτής. Στη συνέχεια στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναλυθεί η πολιτική της υγείας και το υγειονομικό σύστημα, ποιες είναι οι κοινωνικοοικονομικές επιδράσεις που υπάρχουν στη δημόσια υγεία, ποια ήταν «η εκστρατεία για όλους» που διεξήγαγε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας. Κατ΄εξακολούθηση και στο τρίτο κεφάλαιο θα υπάρξουν θεωρίες που θα αναλύουν και θα εξηγούν για την ανθρώπινη συμπεριφορά. Στο κεφάλαιο αυτό θα αναλυθούν τόσο τα ειδικά χαρακτηριστικά των παιδιών όσο και οι διάφορες θεωρίες που αφορούν την ανθρώπινη συμπεριφορά και οι οποίες αναλύθηκαν από συγκεκριμένους ερευνητές, παραδείγματα τέτοιων θεωριών αποτελεί η θεωρία του Rogers, του Erikson κλπ.
Στο επόμενο κεφάλαιο ακολουθούν οι διάφοροι τύποι επικοινωνίας, η θεραπευτική σχέση που υπάρχει ανάμεσα σε παιδιά και γονείς, οι θεραπευτικές παρεμβάσεις και οι κώδικες ηθικής και η πολιτική ηθική που αφορούν στον τομέα της υγείας. Στο πέμπτο κεφάλαιο θα αναλυθούν τα λειτουργικά πρότυπα. Εκεί θα αναλυθούν οι σχέσεις που υπάρχουν ανάμεσα στα αναπτυξιακά καθήκοντα και στα καθήκοντα ευεξίας για κάθε στάδιο του κύκλου ζωής. Στη συνέχεια της εργασίας υπάρχει το ειδικό μέρος. Το ειδικό μέρος αποτελείται από το πρώτο κεφάλαιο, το Κεφάλαιο 6, που αναφέρεται σε νέο πρόγραμμα δράσης για τη δημόσια υγεία και την εκπαίδευση της υγείας, που υπάρχει, ποιοι είναι οι φορείς και τα προγράμματα που υπάρχουν για την προαγωγή της υγείας, αλλά και ποιος ο ρόλος του σχολείου. Κατόπιν στο Κεφ 7, θα αναλυθούν εκπαιδευτικές τεχνικές διδασκαλίας και διάφορες ενεργητικές τεχνικές οι οποίες χρησιμοποιούνται στα σύγχρονα προγράμματα αγωγής και προαγωγής της υγείας. Στο κεφάλαιο 8 θα γίνει η αξιολόγηση των προγραμμάτων αυτών και αναφορά στην χρηματοδότησή τους, ενώ στο ένατο κεφάλαιο θα υπάρξει ανασκόπηση ερευνητικών μελετών όπου εκεί θα αναλυθούν εφτά άρθρα, τα οποία αφορούν την υγεία σε παιδιά και εφήβους. | el |
dc.format.extent | 168 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Προαγωγή υγείας | el |
dc.subject | Ψυχοκοινωνική υγεία | el |
dc.subject | Παιδιά | el |
dc.subject | Υγειονομική εγγραμματοσύνη | el |
dc.subject | Ενδυνάμωση ασθενών | el |
dc.subject | Ενσυναίσθηση | el |
dc.subject | Παιχνίδι ρόλων | el |
dc.subject | Πρόληψη | el |
dc.subject | Ποιότητα ζωής | el |
dc.subject | Νοσηλευτικό προσωπικό | el |
dc.title | Προαγωγή της υγείας και ψυχοκοινωνική συμπεριφορά υγείας στην παιδική ηλικία - ανασκόπηση | el |
dc.title.alternative | Health promotion and psychosocial health behavior in childhood - a bibliographic and systematic review | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σούλης, Σωτήριος | |
dc.contributor.committee | Γούλα, Ασπασία | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση και Διαχείριση Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδας | el |
dc.description.abstracttranslated | This paper advocates the promotion of health and psychosocial health behavior in childhood. The first chapter lists all the definitions related to the promotion, prevention and treatment of health. The definition of health, health promotion, the role of the nurse and all the necessary definitions will be undertaken in order to understand the terms of this work. Then the second chapter will analyze the health policy and the health system, what are the socio-economic effects on public health, what was the "campaign for all" conducted by the World Health Organization. Then in the third chapter there will be theories that will analyze and explain human behavior. This chapter will analyze both the specific characteristics of children and various theories related to human behavior and which were analyzed by specific researchers. Examples of such theories are The theory of Rogers, Erikson, etc.
Then and in the next chapter follow the various types of communication, the therapeutic relationship that exists between children and parents, therapeutic interventions and codes of ethics and political ethics related to the field of health. The fifth chapter will analyze the operational standards. It will analyze the relationship between developmental and well-being tasks. After the work there will be the special part. The special part consists of the first chapter Chapter 6 which refers to a new action plan for public health and health education that exists, what are the bodies and programs that exist for the promotion of health, but also what is its role school. Then we will analyze educational teaching techniques and various active techniques that are used in modern education and health promotion programs. Chapter 8 will evaluate these programs while in the ninth chapter there will be a review of research studies where seven articles will be analyzed which concern the health of children and adolescents. | el |