dc.contributor.advisor | Πέππα, Σοφία | |
dc.contributor.author | Τσαγκάρη, Άρτεμις | |
dc.date.accessioned | 2024-02-23T08:58:52Z | |
dc.date.available | 2024-02-23T08:58:52Z | |
dc.date.issued | 2024-02-13 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5937 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5773 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη μελέτη της αντίστασης ολισθακάτων με γάστρα μορφής V σε ήρεμο νερό. Ειδικότερα, στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας σχεδιάστηκαν με τη βοήθεια του λογισμικού Rhinoceros 3D τρεις διαφορετικές γάστρες μορφής V: δύο ταχύπλοα σκάφη βαθέως V (Deep – Vee), καθώς και ένα ταχύπλοο σκάφος διάσωσης με διπλή ακμή (Double chine). Για τα σκάφη αυτά εκτιμήθηκε η αντίσταση με χρήση του λογισμικού Maxsurf τόσο με εφαρμογή της μεθόδου Savitsky όσο και της μεθόδου Blount - Fox. Ακολούθησε σύγκριση των αποτελεσμάτων και εξαγωγή των σχετικών συμπερασμάτων για τις ολισθακάτους που μελετήθηκαν. Επιπλέον στα πλαίσια της εργασίας έγινε ιστορική αναδρομή σχετικά με την ανάπτυξη των ταχυπλόων σκαφών και των μεθοδολογιών εκτίμησης της αντίστασης τους. | el |
dc.format.extent | 148 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ολισθάκατος | el |
dc.subject | Αντίσταση σε ήρεμο νερό | el |
dc.title | Υπολογισμός αντίστασης ολισθακάτου μορφής V σε ήρεμο νερό | el |
dc.title.alternative | Resistance prediction of type V planing hull in calm water | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Τίγκας, Ιωάννης | |
dc.contributor.committee | Mazarakos, Thomas | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | This diploma thesis deals with the study of the resistance of type - V planing hulls in calm water. In particular, within the framework of the thesis, three different types of V-shaped planing hulls were designed with Rhinoceros 3D software: two deep-Vee high-speed boats, as well as a high-speed rescue boat with a double chine. For these vessels, the resistance was calculated using the Maxsurf software, both by applying the Savitsky method and the Blount-Fox method. The results of the study were compared, and pertinent conclusions were made. Furthermore, a brief overview of the development of high-speed crafts and the resistance calculation methodologies was also provided. | el |