Εμφάνιση απλής εγγραφής

Υπολογισμός αντίστασης ολισθακάτου μορφής V σε ήρεμο νερό

dc.contributor.advisorΠέππα, Σοφία
dc.contributor.authorΤσαγκάρη, Άρτεμις
dc.date.accessioned2024-02-23T08:58:52Z
dc.date.available2024-02-23T08:58:52Z
dc.date.issued2024-02-13
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5937
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5773
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη μελέτη της αντίστασης ολισθακάτων με γάστρα μορφής V σε ήρεμο νερό. Ειδικότερα, στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας σχεδιάστηκαν με τη βοήθεια του λογισμικού Rhinoceros 3D τρεις διαφορετικές γάστρες μορφής V: δύο ταχύπλοα σκάφη βαθέως V (Deep – Vee), καθώς και ένα ταχύπλοο σκάφος διάσωσης με διπλή ακμή (Double chine). Για τα σκάφη αυτά εκτιμήθηκε η αντίσταση με χρήση του λογισμικού Maxsurf τόσο με εφαρμογή της μεθόδου Savitsky όσο και της μεθόδου Blount - Fox. Ακολούθησε σύγκριση των αποτελεσμάτων και εξαγωγή των σχετικών συμπερασμάτων για τις ολισθακάτους που μελετήθηκαν. Επιπλέον στα πλαίσια της εργασίας έγινε ιστορική αναδρομή σχετικά με την ανάπτυξη των ταχυπλόων σκαφών και των μεθοδολογιών εκτίμησης της αντίστασης τους.el
dc.format.extent148el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΟλισθάκατοςel
dc.subjectΑντίσταση σε ήρεμο νερόel
dc.titleΥπολογισμός αντίστασης ολισθακάτου μορφής V σε ήρεμο νερόel
dc.title.alternativeResistance prediction of type V planing hull in calm waterel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΤίγκας, Ιωάννης
dc.contributor.committeeMazarakos, Thomas
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThis diploma thesis deals with the study of the resistance of type - V planing hulls in calm water. In particular, within the framework of the thesis, three different types of V-shaped planing hulls were designed with Rhinoceros 3D software: two deep-Vee high-speed boats, as well as a high-speed rescue boat with a double chine. For these vessels, the resistance was calculated using the Maxsurf software, both by applying the Savitsky method and the Blount-Fox method. The results of the study were compared, and pertinent conclusions were made. Furthermore, a brief overview of the development of high-speed crafts and the resistance calculation methodologies was also provided.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές