Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ηλεκτρονική διακυβέρνηση και μεταρρύθμιση της δημόσιας διοίκησης. Στάσεις και αποδοχή των δημοσίων υπαλλήλων ως προς την αναγκαιότητα και την χρήση των ψηφιακών εργαλείων. Μελέτη περίπτωσης σε παραγωγική μονάδα του Υπουργείου Ε.Α

dc.contributor.advisorΑλεξόπουλος, Ανδρέας
dc.contributor.authorΣιμωνίδης, Χαράλαμπος
dc.date.accessioned2021-04-26T09:00:59Z
dc.date.available2021-04-26T09:00:59Z
dc.date.issued2021-03-18
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/595
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-446
dc.description.abstractΗ ραγδαία εξέλιξη των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) επηρεάζει όλους τους κοινωνικοοικονομικούς τομείς. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Δημόσιας Διοίκησης (ΔΔ) καθίσταται στρατηγική προτεραιότητα των κυβερνήσεων παγκοσμίως. Η Ηλεκτρονική (και πλέον Ψηφιακή) Διακυβέρνηση βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα των δημόσιων υπηρεσιών και δημιουργεί νέο περιβάλλον αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας των πολιτών με τη ΔΔ και τις κυβερνήσεις, με βασικό μοχλό την αποδοχή και υποστήριξη της από το ανθρώπινο δυναμικό της ΔΔ. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την αποδοχή και χρήση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Η-Δ) από τους δημόσιους υπαλλήλους και της στάσης τους ως προς τα οφέλη και τη συμβολή της στη Διοικητική Μεταρρύθμιση. Η έρευνα διενεργήθηκε σε δείγμα πολιτικού προσωπικού μονάδας του Υπουργείου Ε.Α με δομημένο (βάσει της κλίμακας Ενοποιημένης Θεωρίας Αποδοχής και Χρήσης της Τεχνολογίας) ερωτηματολόγιο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το συμπέρασμα ήταν η ισχυρά θετική στάση και αποδοχή της Η-Δ, των ωφελειών και της χρησιμότητας της, από το ανθρώπινο δυναμικό της ΔΔ. Όμως η ελληνική πολιτεία θα πρέπει να υιοθετήσει στρατηγικές Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και Διοίκησης Αλλαγής, ενισχύοντας τη συμμετοχή, την εκπαίδευση και την ανάπτυξη των υπαλλήλων της ΔΔ, συστηματικά και με συνέχεια, προκειμένου να επιτύχει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ΔΔ και τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας της.el
dc.format.extent199el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρονική διακυβέρνησηel
dc.subjectΔιοικητική μεταρρύθμισηel
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.subjectΔημόσιοι υπάλληλοιel
dc.subjectΤΠΕel
dc.subjectΜοντέλα αποδοχήςel
dc.subjectΣτάσειςel
dc.subjectΤεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνίαςel
dc.subjectE-governmentel
dc.subjectPublic administrationel
dc.titleΗλεκτρονική διακυβέρνηση και μεταρρύθμιση της δημόσιας διοίκησης. Στάσεις και αποδοχή των δημοσίων υπαλλήλων ως προς την αναγκαιότητα και την χρήση των ψηφιακών εργαλείων. Μελέτη περίπτωσης σε παραγωγική μονάδα του Υπουργείου Ε.Αel
dc.title.alternativeE-Government and public administration reform. Civil servants’ attitudes and acceptance towards the necessity and use of digital tools. Case study in a N.D Ministry’s productive unitel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπαηλίας, Θεόδωρος
dc.contributor.committeeHYZ, ALINA
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.masterΔημόσια Οικονομική και Πολιτικήel
dc.description.abstracttranslatedThe rapid development of Information and Communication Technologies (ICT) affects all socio-economic sectors. The Digital Transformation of Public Administration (PA) is becoming a strategic priority for governments worldwide. E-Government (and now Digital Governance) improves the efficiency and quality of public services and creates a new environment for citizens to interact and communicate with the PA and governments, with key condition the acceptance and support from the PA 's human resources. The aim of this study was to investigate the factors that affect the acceptance and use of e-Government (e-Gov) by civil servants and determine their attitude towards its benefits and its contribution to Administrative Reform. The survey was conducted on a sample of civilian personnel of a unit from the Ministry of N.D with a structured questionnaire (based on the "Unified Theory of Acceptance and Use of Technology" scale). According to the results, the conclusion was the strong positive attitude and acceptance of e-Gov, its benefits and utility, by the human resources of PA. However, the Greek state should adopt strategies of Total Quality Management and Change Management, enhancing the participation, training and development of civil servants, systematically and continuously, in order to achieve the digital transformation of PA and its continuous improvement . Keywords: e-government/ e-governance, public administration reform, public administration, public employees, ICTs, attitudes, acceptanceel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές