Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διασφάλιση της ποιότητας στις υπηρεσίες ιατρικώς υποβοηθουμένης αναπαραγωγής

dc.contributor.advisorΣεπετής, Αναστάσιος
dc.contributor.authorΤσίνα, Δανιέλα
dc.date.accessioned2024-03-04T10:42:26Z
dc.date.issued2024-02
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5990
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5826
dc.description.abstractΚατά τα τελευταία έτη παρατηρείται μια διαρκώς αυξανόμενη προσφυγή ατόμων που αντιμετωπίζουν προβλήματα υπογονιμότητας, στις υπηρεσίες της ιατρικώς υποβοηθούμενης αναπαραγωγής. Καθώς η μέση ηλικία των γυναικών που αποφασίζουν να γεννήσουν αυξάνεται παγκοσμίως, όπως και άλλοι κοινωνικοί, οικονομικοί, περιβαλλοντικοί παράγοντες, ακόμη και οι συνήθειες του σύγχρονου τρόπου ζωής, που επηρεάζουν ταυτόχρονα και τους άνδρες, καθιστούν πλέον τις υπηρεσίες της ιατρικώς υποβοηθούμενης αναπαραγωγής, από τις ευρύτερα χρησιμοποιούμενες υπηρεσίες υγείας. Στόχος της εργασίας είναι η διασφάλιση της ποιότητας στις υπηρεσίες ιατρικώς υποβοηθούμενης αναπαραγωγής, μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Η διασφάλιση της ποιότητας επιτυγχάνεται σε 2 επίπεδα, α)το θεωρητικό και β)το πρακτικό. α) Το θεωρητικό βασίζεται στα βασικά νομοθετήματα, τον Κώδικα Δεοντολογίας της ιατρικώς υποβοηθούμενης αναπαραγωγής και τις ηθικές αρχές παροχής των υπηρεσιών, όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί από τις αρμόδιες αρχές. β) Σε πρακτικό επίπεδο εφαρμόζονται πρότυπα διασφάλισης ποιότητας, κατευθυντήριες οδηγίες που έχουν συνταχθεί από επιστημονικές εταιρείες και ομάδες εργασίας εμπειρογνωμόνων, δείκτες ποιότητας για την μέτρηση των αποτελεσμάτων των παρεχομένων υπηρεσιών, καθώς και μελέτες μέτρησης της ικανοποίησης των ασθενών, για την αξιολόγηση των διαστάσεων της ποιότητας. Η πολυπλοκότητα και η συνεχώς αυξανόμενη χρήση των υπηρεσιών, καθώς και η ηθική διάσταση που αφορά στην παροχή τους, απαιτούν τη συνεχή επαγρύπνηση για τη διασφάλιση της ποιότητας, τη μείωση των αστοχιών και την συνεχή προσπάθεια για βελτίωση.el
dc.format.extent125el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΥποβοηθούμενη αναπαραγωγήel
dc.subjectΔιασφάλιση ποιότηταςel
dc.subjectΔείκτες ποιότηταςel
dc.subjectΚατευθυντήριες οδηγίεςel
dc.subjectΣυστήματα διαχείρισης ποιότηταςel
dc.subjectΙατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγήel
dc.subjectMedically assisted reproductionel
dc.subjectQuality assuranceel
dc.subjectQuality indicatorsel
dc.subjectQuality management systemsel
dc.subjectGuidelinesel
dc.titleΔιασφάλιση της ποιότητας στις υπηρεσίες ιατρικώς υποβοηθουμένης αναπαραγωγήςel
dc.title.alternativeQuality assurance in assisted reproductive technology servicesel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.committeeΤσιριντάνη, Μαρία
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση και Διαχείριση Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδαςel
dc.description.abstracttranslatedDuring the last decades, there has been an increasing need for medically assisted reproduction services, by people facing infertility problems. The observed worldwide increase in the average age of women who decide to have children, as well as other factors, such as social, economic and environmental factors, as well as the habits of the modern lifestyle, which also affect the male population, make the services of medically assisted reproduction, among the most widely used health services. The purpose of this paper is to study the quality assurance in medically assisted reproduction services, via the bibliographic review. Quality assurance is achieved on two levels, the theoretical and the practical. The first is accomplished by the legal framework, the Code of Ethics of Medically Assisted Reproduction and the ethical principles of the provision of services, as they have been formulated by the relevant authorities. At a practical level, the implementation of quality assurance standards, guidelines written by scientific societies and expert working groups, the use of quality indicators to measure the results of the services provided, as well as studies measuring levels of patient satisfaction, to evaluate the dimensions of quality, are applied. The complexity of services, their increasing use, as well as the ethical dimension involved in their provision, require constant vigilance to ensure quality, reduce failures and effort for continuous improvement.el
dcterms.embargoTerms12 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2025-03-04T10:42:26Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές