Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-9 από 9
Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής για κινητές συσκευές με χρήση κινήτρων στη μάθηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-29)
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η δημιουργία και ανάπτυξη μιας εκπαιδευτικής
εφαρμογής μέσω του MIT Αpp Inventor. Η εφαρμογή απευθύνεται σε μαθητές της Γ’
τάξης Δημοτικού, ωστόσο θα μπορούσε να γίνει χρήση της και σε ...
Συγκριτική μελέτη και ανασκόπηση της βιβλιογραφίας για την επαυξημένη πραγματικότητα στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-22)
Η επαυξημένη πραγματικότητα ή αλλιώς Augmented Reality είναι μία τεχνολογία που εφαρμόζεται σε κινητές συσκευές. Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας ερμηνεύεται ως η τεχνολογία που το υλικό - πραγματικό περιβάλλον ...
Δημιουργία εκπαιδευτικής πλατφόρμας με χαρακτηριστικά κοινωνικού δικτύου για την εκμάθηση μαθημάτων της οικονομικής επιστήμης στη μέση εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-22)
Η αλματώδης ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα καθιστά αναπόσπαστο τμήμα της καθημερινότητας των ανθρώπων. Οι πολύπλευρες δυνατότητες τους θα ήταν αδύνατο να μην αξιοποιηθούν παιδαγωγικά από την εκπαιδευτική ...
Εφαρμογή για την αναγνώριση αντικειμένων σε κινητές συσκευές με χρήση μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)
Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και την μεγάλη εξάπλωση των κινητών συσκευών ένα μεγάλο
μέρος του πληθυσμού έχει έρθει σε επαφή με πλήθος νέων τεχνολογιών, οι οποίες παλαιότερα ήταν
διαθέσιμες μόνο μέσω τη χρήσης ...
Χρήση επαυξημένης πραγματικότητας στην προσχολική εκπαίδευση: μελέτη περίπτωσης σε παιδιά με την ελληνική ως δεύτερη ξένη γλώσσα για τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-09)
Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών έχει ενσωματωθεί σε ποικίλους τομείς της ανθρώπινης
ζωής, ένας εκ των οποίων αυτός της Εκπαίδευσης. Η αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών
σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες αποτελεί βασική ...
Η επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση: συγκριτική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-09-20)
Αυτή η μελέτη αποτελεί μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με την
επαυξημένη πραγματικότητα (ΕΠ) που χρησιμοποιείται σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.
Αναζητήθηκαν στοιχεία σχετικά με παράγοντες όπως το έτος ...
Ένα πλαίσιο αναφοράς για τη διάγνωση λαθών, παρανοήσεων και μεταφοράς γνώσης στην εκμάθηση Αγγλικών ως δεύτερη γλώσσα με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-09)
Η εκμάθηση ξένων γλωσσών θεωρείται πολύ σημαντική για την επιτυχημένη πορεία κάθε ανθρώπου. Ιδιαίτερα η αγγλική γιατί ομιλείται από ένα μεγάλο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού, αποτελεί την πρώτη επιλογή ξένης γλώσσας για ...
Χρήση επαυξημένης πραγματικότητας για την κατανόηση του μαθήματος της Ιστορίας: Μελέτη περίπτωσης σε μαθητές με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-11)
Τα τελευταία χρόνια η εφαρμογή της τεχνολογίας της επαυξημένης πραγματικότητας σε
διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας παρουσιάζει μια ολοένα αυξανόμενη
εξέλιξη. Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι ένα ταχέως ...
Αναγνώριση συναισθήματος στην αλληλεπίδραση ανθρώπου-ρομπότ με την χρήση του NAO
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετήθηκε η δυνατότητα σύνδεσης του ανθρωποειδούς ρομπότ NAO με ήδη υπάρχων νευρωνικό δίκτυο. Ο τελικός στόχος ήταν η αναγνώριση των έξι βασικών συναισθημάτων σε ανθρώπους: χαρά, φόβος, ...