dc.contributor.advisor | Mouri, Eleni | |
dc.contributor.author | Τσεβά, Μαρία Γεωργία | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:01:37Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:01:37Z | |
dc.date.issued | 2024-03-04 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6038 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5874 | |
dc.description.abstract | Η διπλωματική αυτή εργασία αφορά την δημιουργία 2D Animation βασισμένο στην
“Αλληγορία του Σπηλαίου” του Πλάτωνα, στο έργο του “Πολιτεία” και αφορά «τις
επιπτώσεις της παιδείας και της έλλειψής της στη φύση του ανθρώπου».
Το 2D Animation είναι η μέθοδος με την οποία δημιουργούνται ταινίες με τη χρήση
στατικών εικόνων, κυρίως μέσω υπολογιστών ή με φωτογραφίες αντικειμένων. Οι
εικόνες αυτές διαφέρουν ελαφρώς η μία από την άλλη και έτσι, όταν κάποιος τις βλέπει
διαδοχικά με γρήγορη ταχύτητα, δημιουργείται η εντύπωση ότι οι εικόνες αυτές, ενώ είναι
σταθερές, αποδίδουν κίνηση.
Το εν λόγω ερευνητικό κείμενο που συνοδεύει την ταινία είναι αναπόσπαστο κομμάτι
της, καθώς περιλαμβάνει κεφάλαια για τη τέχνη του Animation, τη ιστορική αναδρομή
της Αλληγορίας, τη σύλληψη της ιδέας για την ταινία, τη συγγραφή του σεναρίου, τη
δημιουργία του εικαστικού περιεχομένου (concept art), των χαρακτήρων και του
storyboard, την ανάπτυξη της κίνησης (εμψύχωση) και το τελικό postproduction του
οπτικοακουστικού έργου.
Μέσα από τη διπλωματική αυτή εργασία, χρησιμοποιώντας την ποιοτική έρευνα,
περιγράφονται τα στάδια δημιουργίας μίας ταινίας Animation: από το θεωρητικό της
υπόβαθρο μέχρι την ανάπτυξη όλων των βημάτων για τη ολοκλήρωσή της. Έτσι,
προβάλλεται το πως οι δημιουργοί Animation, καταπιάνονται με έργα που εξερευνούν τις
εκφραστικές δυνατότητες του μέσου και προβάλλουν τον καλλιτεχνικό του χαρακτήρα
μέσα από την επιλογή ιδιαίτερων μεθόδων σχεδίασης, δημιουργώντας έργα με σαφές
νοηματικό περιεχόμενο και ενιαία, καλά οργανωμένη δομή. | el |
dc.format.extent | 70 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Animation | el |
dc.subject | 2D Animation | el |
dc.subject | Αλληγορία του Σπηλαίου | el |
dc.subject | Πλάτωνας | el |
dc.subject | Πρόβατα | el |
dc.title | Εθελοτυφλώντας | el |
dc.title.alternative | Choosing Ignorance | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σιάκας, Σπυρίδων | |
dc.contributor.committee | Τσιάρα, Μάρθα | |
dc.contributor.committee | Mouri, Eleni | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.contributor.master | ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ (Δισδιάστατο και Τρισδιάστατο Κινούμενο Σχέδιο) | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis concerns the creation of α 2D Animation based on Plato's "Allegory of the
Cave", in his work "Politeia" and concerns "the effects of education and the lack of it on
human nature".
2D Animation is the method of creating movies using still images, mostly through
computers or with photographs of objects. These images are slightly different from each
other and thus, when one views them in quick succession, the impression is created that
these images, while still, are moving.
The aforementioned research text that accompanies this film is an integral part of it, as it
includes chapters on: the art of Animation, the historical review of the Allegory, the
conception of the idea for the film, the writing of the script, the creation of the visual
content (concept art), the creation of the characters and the storyboard, the development
of the movement (animation) and the final postproduction of the audiovisual work.
Through this thesis, using qualitative research, the stages of creating an Animation film
are described: from its theoretical background to the development of all the steps for its
completion. Thus, it is shown how animation creators deal with projects that explore the
expressive potential of the medium and showcase its artistic character through the
selection of special design methods, creating projects with clear meaningful content and
a single, well-organized structure. | el |