Show simple item record

Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και προώθηση καταστήματος Κορεάτικων ενδυμάτων ”Milky Shop”

dc.contributor.advisorΔελφίνο, Ιωάννα
dc.contributor.authorΑντωνιάδου, Βασιλική
dc.date.accessioned2024-03-19T07:39:57Z
dc.date.available2024-03-19T07:39:57Z
dc.date.issued2024-03-15
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6104
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5940
dc.description.abstractΣτο παρόν θεωρητικό κομμάτι της πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται όλη η διαδικασία, μελέτη και σχεδιαστική πορεία που προηγήθηκαν για την ολοκλήρωση του εμπορικού σήματος και ταυτότητας της εταιρείας Milky Shop. Το brand αυτό πρόκειται για μία εμπορική αλυσίδα προώθησης κορεάτικων ενδυμάτων, οπότε και ακολουθεί αναδρομή στην κορεάτικη αισθητική, έρευνα στο σχέδιο μόδας και μελέτη σε αντίστοιχες εταιρείες του σήμερα. Στην συνέχεια της εργασίας αναλύεται η έρευνα και η μεθοδολογία που χρειάζονται για τον σχεδιασμό μίας πετυχημένης εταιρικής ταυτότητας, καθώς και τα οφέλη ενός εύστοχου και ταυτόχρονα καλαίσθητου brand iden􀆟ty. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας ακολουθεί η ανάλυση της σχεδίασης εταιρικής ταυτότητας, διαφημιστικής καμπάνιας και άλλες εφαρμογές που έχω κάνει για την εταιρεία Milky Shop.el
dc.format.extent62el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectMilkyel
dc.subjectShopel
dc.subjectFashionel
dc.subjectKoreanel
dc.subjectBrandingel
dc.titleΣχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και προώθηση καταστήματος Κορεάτικων ενδυμάτων ”Milky Shop”el
dc.title.alternativeBrand identity design and promotional campaign for a Korean fashion store ”Milky Shop”el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΔεβετζή, Ιωάννα
dc.contributor.committeePapadomanolaki, Maria
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedIn this theore􀆟cal part of the thesis, the en􀆟re process, study and design process that preceded the comple􀆟on of the brand and iden􀆟ty of Milky Shop is presented. This brand is a commercial chain promo􀆟ng Korean clothing, so a review of Korean aesthe􀆟cs, research on fashion design and study on similar companies of today follows. The rest of the paper analyses the research and methodology needed to design a successful corporate iden􀆟ty, as well as the benefits of an apt yet stylish brand iden􀆟ty. The second part of the paper is an analysis of the corporate iden􀆟ty design, adver􀆟sing campaign and other applica􀆟ons I have done for Milky Shop.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές