Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μετάβαση στην Πράσινη Ναυτιλία - Πράσινες τεχνολογίες στα πλοία

dc.contributor.advisorΔημητρέλλου, Σωτηρία
dc.contributor.authorΜωράκης, Δημήτριος Ανδρέας
dc.date.accessioned2024-03-20T11:30:22Z
dc.date.available2024-03-20T11:30:22Z
dc.date.issued2024-03-13
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6131
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5967
dc.description.abstractΗ παρούσα Διπλωματική Εργασία με τίτλο "Μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία - Πράσινες τεχνολογίες στα πλοία", περιηγείται στο πεδίο των πράσινων τεχνολογιών στη ναυτιλιακή βιομηχανία, εξετάζοντας στο πρώτο κεφάλαιο την υφιστάμενη νομοθεσία για τη μείωση των ρύπων, τα μελλοντικά σενάρια για την ενσωμάτωση των πράσινων τεχνολογιών στα πλοία και τα κύρια στάδια για τη μετάβαση ενός υφιστάμενου πλοίου σε «πράσινο» πλοίο. Στη συνέχεια, διερευνά τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, όπως η ηλιακή, η αιολική, η βιοενέργεια, η υδροδυναμική και η πυρηνική ενέργεια, αναλύοντας λεπτομερώς το νομοθετικό τους πλαίσιο, τις αρχές λειτουργίας, τις εκπομπές ρύπων, την ενεργειακή απόδοση και την ενσωμάτωσή τους στον ναυτιλιακό τομέα. Η εργασία εξετάζει επίσης τα εναλλακτικά καύσιμα, όπως η μεθανόλη, η αμμωνία, τα βιοκαύσιμα και το υδρογόνο, αναφέροντας τις διαδικασίες καύσης, τις εκπομπές ρύπων και την εγκατάσταση των συστημάτων αυτών σε πλοία, συμπεριλαμβανομένου της αποθήκευσης, του ανεφοδιασμού και της διαθεσιμότητας κινητήρων. Επιπλέον, εμβαθύνει στις ιδιαιτερότητες των συστημάτων κυψελών καυσίμου και την εφαρμογή τους στα πλοία, αναλύοντας τη λειτουργία, την εγκατάσταση, την αποθήκευσης καυσίμων, τις διαδικασίες ανεφοδιασμού και θέματα ασφαλείας. Τέλος, διερευνά το ρόλο του υγροποιημένου φυσικού αερίου στη ναυτιλία, με αναφορά στη νομοθεσία, τη διαδικασία καύσης, την εγκατάσταση σε πλοία, τον ανεφοδιασμό, καθώς και τη χρήση πλωτών μονάδων παραγωγής, αποθήκευσης και επαναεριοποίησης. Η παρούσα Διπλωματική Εργασία αποσκοπεί στην παροχή λεπτομερούς πληροφορίας και τεχνικής γνώσης για τις τεχνολογίες και τα συστήματα της πράσινης ναυτιλίας, υπογραμμίζοντας τις προβλέψεις για τον κλάδο έως το 2050.el
dc.format.extent111el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠράσινη ναυτιλίαel
dc.subjectΑνανεώσιμες πηγές ενέργειαςel
dc.subjectΕναλλακτικά καύσιμαel
dc.subjectΚυψέλες καυσίμουel
dc.subjectΥγροποιημένο φυσικό αέριοel
dc.subjectGreen shippingel
dc.subjectRenewable energy sourcesel
dc.subjectAlternative fuelsel
dc.subjectFuel cellsel
dc.subjectLiquefied natural gasel
dc.titleΜετάβαση στην Πράσινη Ναυτιλία - Πράσινες τεχνολογίες στα πλοίαel
dc.title.alternativeTransition to Green Shipping - Green technologies on shipsel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣέρρης, Μιχαήλ
dc.contributor.committeeΠαγώνης, Δημήτριος Νικόλαος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThis Diploma Thesis, entitled "Transition to Green Shipping - Green Technologies on Ships", explores the field of green technologies in the shipping industry, examining in the first chapter the existing legislation for the reduction of pollutants, the future scenarios for the integration of green technologies on ships and the main steps for the transition of an existing ship to a "green" ship. It explores renewable energy sources such as solar, wind, bioenergy, hydrodynamic and nuclear energy, detailing their legislative framework, operating principles, emissions, energy efficiency and their integration into the maritime sector. The thesis also examines alternative fuels such as methanol, ammonia, biofuels and hydrogen, discussing the combustion processes, emissions and the installation of these systems on ships, including storage, bunkering and engine availability. In addition, it delves into the fuel cell systems and their application on ships, discussing the operation, installation, fuel storage, bunkering and safety issues. Finally, it investigates the role of LNG in shipping, with reference to legislation, the combustion process, installation on ships, bunkering, and the use of Floating LNG and Floating Storage Regasification Units. This Diploma Thesis aims to provide detailed information and technical knowledge on green shipping technologies and systems, highlighting the forecast projections up to 2050.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές