Show simple item record

Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Συσκευασίας για Εταιρία Τσαγιού

dc.contributor.advisorΒλαζάκη, Σοφία
dc.contributor.authorΧατζηαθανασίου, Μαρία
dc.date.accessioned2024-03-21T15:51:14Z
dc.date.available2024-03-21T15:51:14Z
dc.date.issued2024-03-13
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6139
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5975
dc.description.abstractΣε έναν κόσμο όπου οι επιλογές ροφημάτων αφθονούν, ο σχεδιασμός συσκευασίας παίζει καθοριστικό ρόλο στον προσδιορισμό της ανταγωνιστικότητας ενός προϊόντος στο ράφι. Η παρούσα πτυχιακή εργασία εμβαθύνει στον τομέα του γραφιστικού σχεδιασμού για τη δημιουργία της οπτικής ταυτότητας της "Potion", μιας μάρκας παγωμένου τσαγιού που ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες. Το όνομα και η εικόνα της επιχείρησης αντλεί έμπνευση από τα μαγικά φίλτρα - μεσαιωνικά ελιξίρια που υπόσχονται ευεξία. Ακόμη, συνδυάζει σχεδιαστικά τις αρχαίες πρακτικές παρασκευής φίλτρων των αλχημιστών, με τη ζωντάνια της σύγχρονης αισθητικής. Οι σελίδες που ακολουθούν, αποτελούν μια περιήγηση της διαδικασίας σχεδιασμού, παρουσιάζοντας την έρευνα, τις πηγές έμπνευσης, τις στρατηγικές δημιουργικές αποφάσεις και επιλογές που συντελούν στη δημιουργία μιας δυναμικής και ανταγωνιστικής εταιρικής ταυτότητας.el
dc.format.extent51el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΒrand identityel
dc.subjectBrandingel
dc.subjectPackaging designel
dc.subjectIced teael
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.subjectΣυσκευασίαel
dc.subjectΕικονογράφησηel
dc.subjectΑλχημείαel
dc.subjectΤσάιel
dc.titleΣχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Συσκευασίας για Εταιρία Τσαγιούel
dc.title.alternativeBrand Identity and Packaging Design for a Tea Companyel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΔεβετζή, Ιωάννα
dc.contributor.committeeΔελφίνο, Ιωάννα
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedIn a world where beverage choices abound, packaging design plays a key role in determining a product's competitiveness on the shelf. This thesis delves into the field of graphic design to create a visual identity for "Potion", a brand of iced tea that stands out from the rest. The name and image of the company draws inspiration from magic potions - medieval elixirs that promise well-being. It also combines the ancient alchemists' potion-making practices with the vibrancy of modern aesthetics. The following pages are a tour of the design process, presenting the research, sources of inspiration, strategic creative decisions and choices that contribute to the creation of a dynamic and competitive brand identity.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές