dc.contributor.advisor | Συγγερίδου, Ολυμπιάδα | |
dc.contributor.author | Κληρονόμος, Βασίλειος | |
dc.date.accessioned | 2024-03-26T13:51:28Z | |
dc.date.available | 2024-03-26T13:51:28Z | |
dc.date.issued | 2024-03-21 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6171 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6007 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία , το αντικείμενο μελέτης είναι ο τριφασικός ασύγχρονος κινητήρας ή αλλιώς τριφασικός επαγωγικός κινητήρας. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη ανασκόπηση στην ιστορία των ηλεκτρικών μηχανών, τα στάδια τα οποία χρειάστηκαν για να συμβάλουν στην εφεύρεση και την εξέλιξη τους. Στη συνέχεια αναλύεται η κατασκευή του
τριφασικού κινητήρα επαγωγής, τα μέρη από τα οποία απαρτίζεται, το ισοδύναμο κύκλωμα και οι βασικές αρχές λειτουργίας του, επίσης η ρύθμιση των στροφών και τα συστήματα εκκίνησης του. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξετάζεται η πειραματική μελέτη του κινητήρα επαγωγής και συγκεκριμένα η δοκιμή ανοιχτού κυκλώματος (κενού φορτίου) και ακινητοποιημένου δρομέα. Έγινε
ο υπολογισμός των παραμέτρων του ισοδύναμου κυκλώματος του κινητήρα και η σχεδίαση της καμπύλης ροπής-στροφών του.
Στο τρίτο κεφάλαιο πραγματοποιείται η προσομοίωση των δύο πειραμάτων με το λογισμικό Μatlab Simulink, παρατίθενται οι κυματομορφές και συγκρίνονται τα αποτελέσματα της προσομοίωσης με τα αποτελέσματα του πειραματικού μέρους.
Στο τέλος της εργασίας αναφέρονται τα συμπεράσματα. | el |
dc.format.extent | 49 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Επαγωγικοί κινητήρες | el |
dc.subject | Ηλεκτρικές μηχανές | el |
dc.subject | Ασύγχρονος τριφασικός κινητήρας | el |
dc.subject | Βραχυκυκλωμένος δρομέας | el |
dc.subject | Κενό φορτίο | el |
dc.subject | Μαγνητικά πεδία | el |
dc.subject | Simulink | el |
dc.subject | MATLAB | el |
dc.subject | Πειράματα | el |
dc.title | Προσομοίωση της λειτουργίας τριφασικού κινητήρα επαγωγής | el |
dc.title.alternative | Simulation of three-phase induction motor operation | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Καραϊσάς, Πέτρος | |
dc.contributor.committee | kalkanis, konstantinos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | In the present thesis, the subject of study is the three-phase asynchronous motor, also known as the three-phase induction motor. Initially, in the first chapter, a brief overview of the history of electric machines is provided, outlining the stages that contributed to their invention and evolution. Subsequently, the construction of the three-phase induction motor is analyzed, including its
constituent parts, the equivalent circuit, and the basic operating principles, additionally, the speed regulation and starting systems are discussed. The second chapter examines the experimental study of the induction motor, specifically the open-circuit (no-load) test and the blocked-rotor test. The parameters of the motor's equivalent circuit were calculated, and the torque-speed curve was designed. The third chapter involves simulating the two experiments using Matlab Simulink software, the waveforms are presented and comparing the simulation results with those obtained experimentally. Finally, conclusions are drawn at the end of the thesis. | el |