dc.contributor.advisor | Prapas, Christos | |
dc.contributor.author | Νικήτα, Φωτεινή | |
dc.date.accessioned | 2024-03-27T08:45:14Z | |
dc.date.available | 2024-03-27T08:45:14Z | |
dc.date.issued | 2024-03-06 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6179 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6015 | |
dc.description.abstract | Η Ψυχική Ανθεκτικότητα αποτελεί ένα γνώρισμα το οποίο βοηθά και συμβάλλει στην
ψυχολογική αντιμετώπιση του κάθε ανθρώπου όσον αφορά τις δύσκολες στιγμές της ζωής
του με καλύτερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο. Η Ψυχική Ανθεκτικότητα είναι γνώρισμα το
οποίο μπορεί να καλλιεργηθεί σε όλες τις ηλικίες. Συγκεκριμένα στα Παιδιά και τους
Εφήβους, είναι χρήσιμη στις σχέσεις τους με την οικογένειά τους, στις προσωπικές και
κοινωνικές τους σχέσεις, ακόμη και στην ακαδημαϊκή και αργότερα επαγγελματική τους
πορεία. Υπάρχουν κάποιοι παράγοντες οι οποίοι τα βοηθούν στην ανάπτυξη των
χαρακτηριστικών που έχει ένα παιδί ή έφηβος με Ψυχική Ανθεκτικότητα, αλλά και κάποιοι
οι οποίοι μπορεί να επιδεινώσουν την κατάστασή τους. Το σχολείο είναι ένα από τα
κυριότερα μέσα με το οποίο μπορεί να προαχθεί η Ψυχική Ανθεκτικότητα στα νεαρά άτομα,
και αυτό γίνεται κυρίως μέσω διάφορων ποικιλόμορφων και πολυεπίπεδων προγραμμάτων
προαγωγής της Ψυχικής Ανθεκτικότητας. Γενικά, η σημασία της Ψυχικής Ανθεκτικότητας
ως χαρακτηριστικό στη ζωή των παιδιών και των εφήβων αποδεικνύεται με πολλούς τρόπους
τους οποίους θα αναλύσουμε στη συνέχεια. | el |
dc.format.extent | 70 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ψυχική Ανθεκτικότητα | el |
dc.subject | Έφηβοι | el |
dc.subject | Παιδιά | el |
dc.subject | Παράγοντες Επικινδυνότητας | el |
dc.subject | Προγράμματα Προαγωγής | el |
dc.subject | Προστατευτικοί Παράγοντες | el |
dc.subject | Τραύμα | el |
dc.subject | Σχολείο | el |
dc.subject | Οικογένεια | el |
dc.subject | Mental Resilience | el |
dc.subject | Children | el |
dc.subject | Adolescents | el |
dc.title | Η σημασία της Ψυχικής Ανθεκτικότητας σε Παιδιά και σε Εφήβους | el |
dc.title.alternative | The Importance of Mental Resilience in Children and Adolescents | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Notara, Venetia | |
dc.contributor.committee | Perifanou, Dimitra | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Δημόσιας Υγείας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας | el |
dc.description.abstracttranslated | Resilience is a characteristic that helps and contributes to the psychological treatment of each
person regarding the difficult moments of his life in a better and more effective way.
Resilience is a trait that can be cultivated at all ages. In children and adolescents in particular,
it is useful in their relationships with their family, in their personal and social relationships,
and even in their academic and later professional careers. There are some factors that help
them to develop the characteristics that a child or adolescent with Resilience has, but there
are also some that can worsen their situation. School is one of the main means by which
Resilience can be promoted in young people, and this is mainly achieved through various
diverse and multi-level Resilience promotion programmes. In general, the importance of
Resilience as a part of children and adolescents' lives is demonstrated in many ways which
will be discussed below. | el |