Show simple item record

Ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια προσβάσιμα σε μαθητές με αναπηρίες

dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΣαπαλίδου, Αθανασία
dc.date.accessioned2024-03-27T09:51:58Z
dc.date.available2024-03-27T09:51:58Z
dc.date.issued2024-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6194
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6030
dc.description.abstractΣύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια, φαίνεται πως όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την αξία και τα πολλαπλά οφέλη από την ένταξη των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ωστόσο τα δημοφιλέστερα παιχνίδια συνήθως δεν απευθύνονται σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ή σωματικές αναπηρίες. Ως εκ τούτου, αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός μίας πλατφόρμας που θα περιέχει παιχνίδια με εκπαιδευτικό περιεχόμενο, προσβάσιμα σε μαθητές με αναπηρία. Η ανάπτυξη της πλατφόρμας θα πραγματοποιηθεί στο λογισμικό Unity.el
dc.format.extent111el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρονική εκπαίδευσηel
dc.subjectΒιντεοπαιχνίδιαel
dc.subjectΑναπηρίαel
dc.subjectΠροσβασιμότηταel
dc.subjectUnityel
dc.titleΗλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια προσβάσιμα σε μαθητές με αναπηρίεςel
dc.title.alternativeEducational video games accessible to disabled studentsel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeTselenti, Panagiota
dc.contributor.committeeΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedAccording to research carried out in recent years, it seems that more and more teachers realize the value and multiple benefits of including electronic games in the educational process. However, the most popular games are usually not aimed at students with learning difficulties or physical disabilities. Therefore, the subject of this thesis is the design of a platform that will contain games with educational content, accessible to students with disabilities. The development of the platform will take place in Unity.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές