dc.contributor.advisor | Στρατή, Σοφία | |
dc.contributor.author | Δημάκη, Δήμητρα | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T05:44:30Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T05:44:30Z | |
dc.date.issued | 2021-03-04 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/620 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-471 | |
dc.description.abstract | Το βιβλίο της διπλωματικής εργασίας έχει τίτλο: "βλέπω και σχεδιάζω παντού... μοτίβα". Ο στόχος του είναι να δείξει σε παιδιά 7 ετών και άνω, πώς να σχεδιάζουν και να αναπαράγουν μοτίβα, που είναι εμπνευσμένα από τον Εθνικό Κήπο. Ο σχεδιασμός της προώθησης του βιβλίου θα περιλαμβάνει: α) πρωτότυπο διαδραστικό έντυπο, ενημερωτικό για τον Εθνικό Κήπο, β) έντυπο σχεδιασμένο για προτεινόμενη συνεργασία με τον Οργανισμό Χαμόγελο του Παιδιού, με προτάσεις διαφόρων προϊόντων, στα οποία εφαρμόζονται εικονογραφήσεις των μοτίβων του βιβλίου με προωθητικό μήνυμα: "Η... μοτιβοτρέλα", γ) αφίσα προβολής βιβλιοπαρουσίασης στην Παιδική Βιβλιοθήκη του Εθνικού Κήπου και δ) αφίσα προβολής εκδήλωσης-event για το βιβλίο στον ίδιο χώρο σε διαφορετική ημερομηνία. | el |
dc.format.extent | 92 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Σχεδιασμός Λογο-τεχνικού βιβλίου | el |
dc.subject | Διαδραστικό παιδικό βιβλίο | el |
dc.subject | Μοτίβα | el |
dc.title | Σχεδιασμός διαδραστικού παιδικού βιβλίου και προώθησή του σε διάφορα μέσα | el |
dc.title.alternative | Interactive children' s book design and promotion | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Τσιάρα, Μάρθα | |
dc.contributor.committee | Κυριακόπουλος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |