dc.contributor.advisor | Vraimaki, Eftichia | |
dc.contributor.author | Καράμπελα, Αναστασία | |
dc.date.accessioned | 2024-03-28T10:59:16Z | |
dc.date.available | 2024-03-28T10:59:16Z | |
dc.date.issued | 2024-03-15 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6226 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6062 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία διερευνά το τρόπο με τον οποίο οι στρατηγικές και οι τεχνικές μάρκετινγκ
μπορούν να ενισχύσουν τους αρχειακούς οργανισμούς, προβάλλοντας τις συλλογές και τις
υπηρεσίες τους.Πιο αναλυτικά, η εργασία αυτή διερευνά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και
τις ευκαιρίες που μπορούν να αναδυθούν για τα αρχεία με την εφαρμογή των αρχών και των
τεχνικών του μάρκετινγκ. Για τον σκοπό αυτό διενεργήθηκε μια έρευνα επισκόπησης απόψεων
με τη χρήση ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων σε εργαζομένους σε αρχειακούς φορείς, με στόχο
την καταγραφή των τρεχουσών πρακτικών και την αναγνώριση αποτελεσματικών μεθόδων
μάρκετινγκ που μπορούν να ενισχύσουν την κατανόηση, την προσβασιμότητα, την ανάπτυξη
νέων υπηρεσιών, και την ορατότητα των αρχειακών φορέων. Τα ευρήματα αυτής της έρευνας
επισημαίνουν τη σημασία της ενσωμάτωσης στρατηγικών μάρκετινγκ στη διαχείριση των
αρχείων, υπογραμμίζοντας πώς αυτές μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία με το κοινό, να
αυξήσουν την αξιοποίηση των αρχειακών πληροφοριών και να διευρύνουν την προσέλκυση
νέων χρηστών. Η μελέτη υπογραμμίζει τη σημασία της αποτελεσματικής αξιοποίησης και
προτείνει η εφαρμογή του μάρκετινγκ να γίνεται με δυναμικές και καινοτόμες προσεγγίσεις, για
ενίσχυση της σχέση τους με το κοινό και για ανάδειξη της σημασίας της πληροφορίας που
διαχειρίζονται. | el |
dc.format.extent | 54 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Μάρκετινγκ | el |
dc.subject | Ιστορικά αρχεία | el |
dc.subject | Ενεργά αρχεία | el |
dc.subject | Αρχειονόμοι | el |
dc.subject | Ανάπτυξη υπηρεσιών | el |
dc.subject | Προώθηση υπηρεσιών | el |
dc.title | Μάρκετινγκ και οργανισμοί πληροφόρησης: η περίπτωση των αρχείων | el |
dc.title.alternative | Marketing and information organizations: the case of files | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Antoniou, Angeliki | |
dc.contributor.committee | Stoyannidis, Yannis | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης | el |
dc.description.abstracttranslated | This study explores how marketing strategies and techniques can enhance archival organizations
by promoting their collections and services. In more detail, this dissertation investigates the
challenges faced and the opportunities that can emerge for archives by applying marketing
principles and techniques. To this end, survey research among employees in archival institutions
was conducted using electronic questionnaires to explore current practices and identify effective
marketing methods that can enhance understanding, accessibility, development of new services,
and visibility of archival organizations. The findings of this research highlight the importance of
integrating marketing strategies into archival management, emphasizing how they can improve
communication with the public, increase the utilization of archival information, and broaden the
attraction of new users. The study underscores the importance of effective utilization. It proposes
that marketing be implemented with dynamic and innovative approaches to strengthen their
relationship with the public and to highlight the importance of the information they manage. | el |