Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μάρκετινγκ και οργανισμοί πληροφόρησης: η περίπτωση των αρχείων

dc.contributor.advisorVraimaki, Eftichia
dc.contributor.authorΚαράμπελα, Αναστασία
dc.date.accessioned2024-03-28T10:59:16Z
dc.date.available2024-03-28T10:59:16Z
dc.date.issued2024-03-15
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6226
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6062
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερευνά το τρόπο με τον οποίο οι στρατηγικές και οι τεχνικές μάρκετινγκ μπορούν να ενισχύσουν τους αρχειακούς οργανισμούς, προβάλλοντας τις συλλογές και τις υπηρεσίες τους.Πιο αναλυτικά, η εργασία αυτή διερευνά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και τις ευκαιρίες που μπορούν να αναδυθούν για τα αρχεία με την εφαρμογή των αρχών και των τεχνικών του μάρκετινγκ. Για τον σκοπό αυτό διενεργήθηκε μια έρευνα επισκόπησης απόψεων με τη χρήση ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων σε εργαζομένους σε αρχειακούς φορείς, με στόχο την καταγραφή των τρεχουσών πρακτικών και την αναγνώριση αποτελεσματικών μεθόδων μάρκετινγκ που μπορούν να ενισχύσουν την κατανόηση, την προσβασιμότητα, την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών, και την ορατότητα των αρχειακών φορέων. Τα ευρήματα αυτής της έρευνας επισημαίνουν τη σημασία της ενσωμάτωσης στρατηγικών μάρκετινγκ στη διαχείριση των αρχείων, υπογραμμίζοντας πώς αυτές μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία με το κοινό, να αυξήσουν την αξιοποίηση των αρχειακών πληροφοριών και να διευρύνουν την προσέλκυση νέων χρηστών. Η μελέτη υπογραμμίζει τη σημασία της αποτελεσματικής αξιοποίησης και προτείνει η εφαρμογή του μάρκετινγκ να γίνεται με δυναμικές και καινοτόμες προσεγγίσεις, για ενίσχυση της σχέση τους με το κοινό και για ανάδειξη της σημασίας της πληροφορίας που διαχειρίζονται.el
dc.format.extent54el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΙστορικά αρχείαel
dc.subjectΕνεργά αρχείαel
dc.subjectΑρχειονόμοιel
dc.subjectΑνάπτυξη υπηρεσιώνel
dc.subjectΠροώθηση υπηρεσιώνel
dc.titleΜάρκετινγκ και οργανισμοί πληροφόρησης: η περίπτωση των αρχείωνel
dc.title.alternativeMarketing and information organizations: the case of filesel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeAntoniou, Angeliki
dc.contributor.committeeStoyannidis, Yannis
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.description.abstracttranslatedThis study explores how marketing strategies and techniques can enhance archival organizations by promoting their collections and services. In more detail, this dissertation investigates the challenges faced and the opportunities that can emerge for archives by applying marketing principles and techniques. To this end, survey research among employees in archival institutions was conducted using electronic questionnaires to explore current practices and identify effective marketing methods that can enhance understanding, accessibility, development of new services, and visibility of archival organizations. The findings of this research highlight the importance of integrating marketing strategies into archival management, emphasizing how they can improve communication with the public, increase the utilization of archival information, and broaden the attraction of new users. The study underscores the importance of effective utilization. It proposes that marketing be implemented with dynamic and innovative approaches to strengthen their relationship with the public and to highlight the importance of the information they manage.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές