Show simple item record

Σχεδιασμός επωνυμίας της εταιρείας Hookah Me

dc.contributor.advisorΔελφίνο, Ιωάννα
dc.contributor.authorΚαλογερόπουλος, Σπυρίδων
dc.date.accessioned2024-03-28T12:47:42Z
dc.date.available2024-03-28T12:47:42Z
dc.date.issued2024-03-20
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6245
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6081
dc.description.abstractΗ πτυχιακή επικεντρώνεται στα σαλόνια ναργιλέ και στις στρατηγικές μάρκετινγκ που προσελκύουν πελάτες. Αρχικά, αναφέρεται μια σύντομη ιστορία του brand design. Αργότερα, αναλύεται η προέλευση του καπνίσματος ναργιλέ στην Ινδία και την Περσία, και εξαπλώνεται σε περιοχές όπως η Ευρώπη και οι Ηνωμένες Πολιτείες. Στην συνέχεια, περιγράφεται η τεχνική μίμησης που εφαρμόζεται στο marketing της εταιρείας “HookahMe”. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας φιλόξενης ατμόσφαιρας με υποτονικό φωτισμό, άνετα καθίσματα και μουσική και τον σχεδιασμό ενός μοντέρνου brand. Η εταιρεία παρέχει διάφορες γεύσεις ναργιλέ και μείγματα καπνού, επιτρέποντας την εξατομίκευση, σε συνεργασία με μαγαζιά . Συνοψίζοντας, παρέχονται πληροφορίες για τη βιομηχανία ναργιλέ lounge και τις προσαρμόσιμες τακτικές μάρκετινγκ, ενώ δίνει έμφαση στις πελατοκεντρικές προσεγγίσεις. Τέλος, περιγράφεται η φιλοσοφία σχεδιασμού του ανταγωνισμού και οι εφαρμογές του εργαστηριακού κομματιού.el
dc.format.extent65el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝαργιλέςel
dc.subjectΣχεδιασμός μάρκαςel
dc.subjectHookahMeel
dc.subjectΠροώθησηel
dc.titleΣχεδιασμός επωνυμίας της εταιρείας Hookah Meel
dc.title.alternativeBrand Design of “Hookah Me” companyel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπαδομανωλάκη, Μαρία
dc.contributor.committeeΔεβετζή, Ιωάννα
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe thesis focuses on hookah lounges and the marketing strategies that attract customers. Initially, it presents a brief history of brand design. Later, it analyzes the origin of hookah smoking in India and Persia, spreading to regions such as Europe and the United States. Subsequently, it describes the imitation technique applied in the marketing of the company “HookahMe.” This includes creating a welcoming atmosphere with subdued lighting, comfortable seating, and music, as well as designing a modern brand. The company offers various hookah flavors and tobacco blends, allowing for customization in collaboration with other businesses. In summary, the thesis provides information about the hookah lounge industry and its adaptable marketing tactics while emphasizing customer-centric approaches. Finally, it describes the competition design philosophy and its laboratory applications.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές