dc.contributor.advisor | Δελφίνο, Ιωάννα | |
dc.contributor.author | Καλογερόπουλος, Σπυρίδων | |
dc.date.accessioned | 2024-03-28T12:47:42Z | |
dc.date.available | 2024-03-28T12:47:42Z | |
dc.date.issued | 2024-03-20 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6245 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6081 | |
dc.description.abstract | Η πτυχιακή επικεντρώνεται στα σαλόνια ναργιλέ και στις στρατηγικές μάρκετινγκ
που προσελκύουν πελάτες. Αρχικά, αναφέρεται μια σύντομη ιστορία του brand design.
Αργότερα, αναλύεται η προέλευση του καπνίσματος ναργιλέ στην Ινδία και την Περσία,
και εξαπλώνεται σε περιοχές όπως η Ευρώπη και οι Ηνωμένες Πολιτείες.
Στην συνέχεια, περιγράφεται η τεχνική μίμησης που εφαρμόζεται στο marketing της εταιρείας “HookahMe”. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας φιλόξενης
ατμόσφαιρας με υποτονικό φωτισμό, άνετα καθίσματα και μουσική και τον σχεδιασμό
ενός μοντέρνου brand. Η εταιρεία παρέχει διάφορες γεύσεις ναργιλέ και μείγματα
καπνού, επιτρέποντας την εξατομίκευση, σε συνεργασία με μαγαζιά .
Συνοψίζοντας, παρέχονται πληροφορίες για τη βιομηχανία ναργιλέ lounge και
τις προσαρμόσιμες τακτικές μάρκετινγκ, ενώ δίνει έμφαση στις πελατοκεντρικές
προσεγγίσεις. Τέλος, περιγράφεται η φιλοσοφία σχεδιασμού του ανταγωνισμού και οι
εφαρμογές του εργαστηριακού κομματιού. | el |
dc.format.extent | 65 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ναργιλές | el |
dc.subject | Σχεδιασμός μάρκας | el |
dc.subject | HookahMe | el |
dc.subject | Προώθηση | el |
dc.title | Σχεδιασμός επωνυμίας της εταιρείας Hookah Me | el |
dc.title.alternative | Brand Design of “Hookah Me” company | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παπαδομανωλάκη, Μαρία | |
dc.contributor.committee | Δεβετζή, Ιωάννα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | The thesis focuses on hookah lounges and the marketing strategies that attract customers. Initially, it presents a brief history of brand design. Later, it analyzes the origin of
hookah smoking in India and Persia, spreading to regions such as Europe and the United
States.
Subsequently, it describes the imitation technique applied in the marketing of the
company “HookahMe.” This includes creating a welcoming atmosphere with subdued
lighting, comfortable seating, and music, as well as designing a modern brand. The company offers various hookah flavors and tobacco blends, allowing for customization in
collaboration with other businesses.
In summary, the thesis provides information about the hookah lounge industry and
its adaptable marketing tactics while emphasizing customer-centric approaches. Finally,
it describes the competition design philosophy and its laboratory applications. | el |