Αστικά αμπάρια
Urban holds
Λέξεις-κλειδιά
In situ εγκατάσταση ; Ψηφιακά και αναλογικά μέσα ; Αμπάρι ; «Aστικά αμπάρια-studios» ; Σώμα ; Δουλεμπόριο ; Trafficking ; Πλωτό Μουσείο Liberty HellasΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τον σχεδιασμό Οπτικοακουστικής Εγκατάστασης, in situ για τον Δημόσιο Χώρο με βάση τις έννοιες ‘αμπάρι’, ‘trafficking’ και ‘σώμα’. Η ανάλυση των παραπάνω εννοιών, οδηγεί στην δημιουργία Εικαστικής Εγκατάστασης, installation, η οποία θα δημιουργηθεί στο αμπάρι του Πλωτού Μουσείου Hellas Liberty. Το Σχεδιαστικό μέρος αποτελείται από την διαδικασία κατασκευής της εν λόγω εγκατάστασης μέσω αναλυτικής μεθοδολογίας. Στο θεωρητικό μέρος, γίνεται ανάλυση της επιλεγμένης περιοχής και του χώρου τοποθέτησης της τελικής Οπτικοακουστικής Εγκατάστασης και των παραπάνω εννοιών σε κοινωνικό και εικαστικό πλαίσιο. Επιπλέον γίνεται ανάλυση σε υπάρχοντα έργα καλλιτεχνών που θίγουν τις παραπάνω έννοιες. Τέλος, παρουσιάζει τις επιλεγμένες έννοιες και τον τρόπο απόδοσης τους σε μορφή, ήχο και εικόνα καθώς και τους λόγους επιλογής του χώρου αυτού. Το κείμενο συντάχθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας του του Τμήματος Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Περίληψη
This thesis deals with the design of an Audiovisual Installation, in situ for the Public Space based on the concepts of 'hold', 'trafficking' and 'body'. The analysis of the above concepts, leads to the creation of a Art Installation, which will be created in the hold of the Hellas Liberty Floating Museum. The Design part consists of the process of constructing this installation through an analytical methodology. In the theoretical part, an analysis of the selected area and the location of the final Audiovisual Installation and the above concepts in a social and artistic context is carried out. In addition, an analysis is made of existing works by artists that touch upon the above concepts. Finally, it presents the selected concepts and how they are rendered in form, sound and image and the reasons for the choice of this space. The text was written in the context of the thesis of the Department of Interior
Architecture of the University of West Attica.