dc.contributor.advisor | Παπαδομανωλάκη, Μαρία | |
dc.contributor.author | Αρσένη, Βασιλική- Αργυρώ | |
dc.date.accessioned | 2024-03-29T11:29:03Z | |
dc.date.available | 2024-03-29T11:29:03Z | |
dc.date.issued | 2024-03-15 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6271 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6107 | |
dc.description.abstract | Η πτυχιακή εργασία με τίτλο “ο επανασχεδιασμός της εταιρικής ταυ-
τότητας του προγράμματος “κυκλοφορώ” του δήμου Τρικκαίων” με
ποδήλατο, αναφέρεται στη συνεχή μελέτη και δημιουργία της εταιρικής
ταυτότητας με στόχο τον επανασχεδιασμό και της δημιουργίας ενός
φρέσκου brand βασισμένο στο πλαίσιο της καμπάνιας που ήδη υπάρ-
χει. Αξίζει να σημειωθεί αυτό το πλαίσιο διότι καθορίζει και επιδρά στη
μορφή της εταιρικής ταυτότητας.
Επιπρόσθετα, στο θεωρητικό μέρος της μελέτης περιγράφονται όλα τα
βασικά χαρακτηριστικά, τα κριτήρια όπως και οι σχεδιαστικοί παράμε-
τροι που συμβάλουν στο στόχο της. Όπως θα αναφερθούμε και παρα-
κάτω η εταιρική ταυτότητα, είναι το “κλειδί” μια εταιρίας, διότι συμβάλει
στο να κάνει την κάθε εταιρία ξεχωριστή και δυναμική. Στη συνέχεια της
μελέτης, θα αναφερθούμε στη σχεδίαση του brand, την αναλυσή του,
τα χαρακτηριστικά του και το σχεδιασμό των social media. | el |
dc.format.extent | 98 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Ποδήλατο | el |
dc.subject | Εταιρική ταυτότητα | el |
dc.subject | Καμπάνια | el |
dc.subject | Branding | el |
dc.subject | Social Media | el |
dc.title | Επανασχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας του προγράμματος “κυκλοφορώ” του δήμου Τρικκαίων” με ποδήλατο. | el |
dc.title.alternative | Redesign of the corporate identity of the Trikkaia Municipality's "Kykoforo" program by bicycle. | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μασούρα, Ευαγγελία | |
dc.contributor.committee | Δελφίνο, Ιωάννα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | My thesis, titled “the redesign of the corporate identity of the Trikaion
Municipality’s “Kykoforo” program by bike, refers to the continuous
study and creation of the corporate identity with the aim of redesigning
and creating a fresh brand based on the context of the campaign
that already exists. This context is worth noting because it determines
and influences the form of the corporate identity.
Additionally, in the theoretical part of the study, all the basic features
and design parameters that contribute to its goal are described. As we
will mention below, the corporate identity is the “key” of a company,
because it contributes to making each company unique and dynamic.
In the continuation of the study, we will refer to the design of the brand,
its analysis, its characteristics and the design of social medi a. | el |