Show simple item record

Επανασχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας του προγράμματος “κυκλοφορώ” του δήμου Τρικκαίων” με ποδήλατο.

dc.contributor.advisorΠαπαδομανωλάκη, Μαρία
dc.contributor.authorΑρσένη, Βασιλική- Αργυρώ
dc.date.accessioned2024-03-29T11:29:03Z
dc.date.available2024-03-29T11:29:03Z
dc.date.issued2024-03-15
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6271
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6107
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία με τίτλο “ο επανασχεδιασμός της εταιρικής ταυ- τότητας του προγράμματος “κυκλοφορώ” του δήμου Τρικκαίων” με ποδήλατο, αναφέρεται στη συνεχή μελέτη και δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας με στόχο τον επανασχεδιασμό και της δημιουργίας ενός φρέσκου brand βασισμένο στο πλαίσιο της καμπάνιας που ήδη υπάρ- χει. Αξίζει να σημειωθεί αυτό το πλαίσιο διότι καθορίζει και επιδρά στη μορφή της εταιρικής ταυτότητας. Επιπρόσθετα, στο θεωρητικό μέρος της μελέτης περιγράφονται όλα τα βασικά χαρακτηριστικά, τα κριτήρια όπως και οι σχεδιαστικοί παράμε- τροι που συμβάλουν στο στόχο της. Όπως θα αναφερθούμε και παρα- κάτω η εταιρική ταυτότητα, είναι το “κλειδί” μια εταιρίας, διότι συμβάλει στο να κάνει την κάθε εταιρία ξεχωριστή και δυναμική. Στη συνέχεια της μελέτης, θα αναφερθούμε στη σχεδίαση του brand, την αναλυσή του, τα χαρακτηριστικά του και το σχεδιασμό των social media.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠοδήλατοel
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.subjectΚαμπάνιαel
dc.subjectBrandingel
dc.subjectSocial Mediael
dc.titleΕπανασχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας του προγράμματος “κυκλοφορώ” του δήμου Τρικκαίων” με ποδήλατο.el
dc.title.alternativeRedesign of the corporate identity of the Trikkaia Municipality's "Kykoforo" program by bicycle.el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜασούρα, Ευαγγελία
dc.contributor.committeeΔελφίνο, Ιωάννα
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedMy thesis, titled “the redesign of the corporate identity of the Trikaion Municipality’s “Kykoforo” program by bike, refers to the continuous study and creation of the corporate identity with the aim of redesigning and creating a fresh brand based on the context of the campaign that already exists. This context is worth noting because it determines and influences the form of the corporate identity. Additionally, in the theoretical part of the study, all the basic features and design parameters that contribute to its goal are described. As we will mention below, the corporate identity is the “key” of a company, because it contributes to making each company unique and dynamic. In the continuation of the study, we will refer to the design of the brand, its analysis, its characteristics and the design of social medi a.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές