Μοντελοποίηση και αξιοποίηση εργαλείων ανάλυσης υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων
Modeling and utilization of electric vehicle charging infrastructure analysis tools
Keywords
Ηλεκτροκίνηση ; Σταθμοί φόρτισης ; Παράμετροι ; Ηλεκτρικά οχήματαAbstract
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναζητηθούν διάφορες παράμετροι, οι οποίοι μπορεί να επηρεάζουν την επιλογή μιας τοποθεσίας ενός σταθμού φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, σε τρία διαφορετικά νησιά της Ελλάδας (Αντικύθηρα, Τήλος και Χάλκη). Αρχικά, πραγματοποιείται μια εισαγωγή στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και αναλύονται η φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και η υπάρχουσα νομοθεσία που ισχύει για την τοποθέτηση σταθμών φόρτισης. Στη συνέχεια, πραγματοποιείται αναζήτηση και μελέτη διάφορων επιστημονικών άρθρων σχετικών με εφαρμογές στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, όπου η πλειοψηφία αυτών αφορά την τοποθέτηση ενός σταθμού φόρτισης σε μια περιοχή. Ύστερα, εξετάζονται οι παράμετροι που χρησιμοποιήθηκαν, σε κάθε επιστημονικό άρθρο ξεχωριστά, με σκοπό την εγκατάσταση ενός σταθμού φόρτισης και επιλέγονται οι παράμετροι οι οποίες ανταποκρίνονται περισσότερο στις συνθήκες των περιοχών μελέτης της συγκεκριμένης εργασίας. Μέσω της διαδικασίας που προηγήθηκε, προσδιορίζονται οι παράμετροι οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον προσδιορισμό των πιθανών σημείων εγκατάστασης ενός σταθμού φόρτισης. Τέλος, με την βοήθεια χαρτών, προσδιορίζονται μερικά πιθανά σημεία εγκατάστασης για κάθε μια από τις τρεις περιπτώσεις ξεχωριστά.
Abstract
In this thesis, various parameters that may influence the choice of a location for an electric vehicle charging station in three different Greek islands (Antikythera, Tilos and Halki) will be investigated. Firstly, an introduction to the field of electromobility is given and the charging of electric vehicles is analysed, as well as the existing legislation in force for the installation of charging stations. Then, a search and study of various scientific articles related to applications in the field of electromobility is carried out, the majority of which concern the placement of a charging station in a region. Then, the parameters used, in each scientific article separately, for the purpose of installing a charging station are examined and the parameters that are most appropriate to the conditions of the study areas of this study are selected. Through the preceding process, the parameters that can be used to identify possible locations for the installation of a charging station are identified. Finally, with the help of maps, some possible installation points are identified for each of the three cases separately.