Show simple item record

Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας για το πρώτο Cat Cafe στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorΜάνου, Πρόδρομος
dc.contributor.authorΜοιρασγεντή, Μαρία
dc.date.accessioned2024-04-08T09:25:08Z
dc.date.available2024-04-08T09:25:08Z
dc.date.issued2024-03-16
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6414
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6250
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τον σχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας για το πρώτο Cat Cafe στην Ελλάδα. Το Cat Cafe, με την επωνυμία "Κα(τ)φενές", θα αναδείξει μια νέα εμπειρία στον τομέα των καφέ, συνδυάζοντας την αγάπη για τις γάτες με την καθημερινότητα του καφέ των ανθρώπων. Στόχος της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι ο σχεδιασμός μιας εταιρικής ταυτότητας που θα αποδίδει το πνεύμα του Cat Cafe και θα προσελκύει το κατάλληλο κοινό με αποτέλεσμα να πετύχει σημαντικά επιτέυγματα στην προσπάθεια προστασίας των αδέσποτων γατών της Ελλάδας. Μέσα από την στήριξή του Κα(τ)φενέ θα δίνεται η ευκαιρία υιοθεσίας ενώ ταυτόχρονα θα ευαισθητοποιείται ο κόσμος πάνω στο θέμα.el
dc.format.extent56el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectCat Cafeel
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.subjectΣχεδιασμόςel
dc.subjectΕυαισθητοποίησηel
dc.subjectΓάτεςel
dc.titleΣχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας για το πρώτο Cat Cafe στην Ελλάδαel
dc.title.alternativeBrand Identity Design for the First Greek Cat Cafeel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeePapadomanolaki, Maria
dc.contributor.committeeΔελφίνο, Ιωάννα
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe present thesis examines the design of corporate identity for the first Cat Cafe in Greece. The Cat Cafe, named Katfenes, will offer a new experience in the coffee industry by combining the love for cats with the daily routine of human coffee consumption. The aim of this thesis is to design a corporate identity that reflects the spirit of the Cat Cafe and attracts the appropriate audience, resulting in significant achievements in protecting stray cats in Greece. Through the support of Katfenes, opportunities for adoption will be provided while simultaneously raising awareness on the issue.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές