dc.contributor.advisor | Ευσταθιάδου, Ουρανία | |
dc.contributor.author | Σταθαράς, Μάριος | |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T12:06:29Z | |
dc.date.available | 2024-04-18T12:06:29Z | |
dc.date.issued | 2021-04-11 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6528 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6364 | |
dc.description.abstract | Η εκτεταμένη πραγματικότητα (VR) αναφέρεται σε μια τεχνολογία που επιτρέπει στους
χρήστες να αλληλοεπιδρούν με το περιβάλλον τους μέσω ψηφιακών στοιχείων που
ενσωματώνονται στον πραγματικό κόσμο. Η VR συνήθως υλοποιείται μέσω φορητών
συσκευών, όπως smartphones ή AR γυαλιά, που επιτρέπουν στους χρήστες να βλέπουν
και να αλληλοεπιδρούν με εικονικά αντικείμενα που εμφανίζονται στον πραγματικό
κόσμο.
Η ιστορία της εκτεταμένης πραγματικότητας ξεκινά από τις δεκαετίες του 1960 και
1970, όταν οι πρώτες ιδέες για την επίτευξη συνένωσης του ψηφιακού κόσμου με τον
πραγματικό εμφανίστηκαν στον τομέα της επιστήμης και της εφαρμοσμένης
τεχνολογίας. Στη συνέχεια, με την πρόοδο της τεχνολογίας των υπολογιστών και των
αισθητήρων, η VR άρχισε να αναπτύσσεται περαιτέρω. Τα τελευταία χρόνια, η VR έχει
γνωρίσει έντονη ανάπτυξη και εφαρμογή σε διάφορους τομείς, όπως η ψυχαγωγία, η
εκπαίδευση, η ιατρική, η σχεδίαση και η βιομηχανία.
Σήμερα, η εκτεταμένη πραγματικότητα έχει ενσωματωθεί στην καθημερινότητά μας με
προϊόντα και εφαρμογές που προσφέρουν εντυπωσιακές δυνατότητες, επιτρέποντας
στους χρήστες να ζήσουν μια νέα διάσταση επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με τον
κόσμο γύρω τους. Παράλληλα, οι τεχνολογικές εξελίξεις συνεχίζουν να διαμορφώνουν
το μέλλον της ΕΠ, με τη δημιουργία νέων εφαρμογών και τη βελτίωση της εμπειρίας
χρήστη. | el |
dc.format.extent | 64 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ψηφιακά στοιχεία | el |
dc.subject | Αλληλεπίδραση | el |
dc.subject | Πραγματικός κόσμος | el |
dc.subject | Ενσωματωμένος κόσμος | el |
dc.subject | Αναπτυσσόμενη τεχνολογία | el |
dc.subject | Διαδραστικότητα | el |
dc.title | Η Εκτεταμένη Πραγματικότητα: Εικονική/Επαυξημένη/Μικτή Πραγματικότητα | el |
dc.title.alternative | Extended Reality: Virtual/Augmented/Mixed Reality | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Γώγου, Σταματία | |
dc.contributor.committee | Καραμάνη, Αντιγόνη | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | Extended Reality (XR) refers to a technology that allows users to interact with their
environment through digital elements integrated into the real world. XR is typically
implemented through portable devices such as smartphones or AR glasses, enabling
users to see and interact with virtual objects that appear in the real world.
The history of extended reality dates back to the 1960s and 1970s when initial ideas for
merging the digital world with the physical world emerged in the fields of science and
applied technology. Subsequently, with advancements in computer technology and
sensors, XR began to further develop. In recent years, XR has experienced significant
growth and application in various fields such as entertainment, education, healthcare,
design, and industry.
Today, extended reality has become integrated into our daily lives with products and
applications offering impressive capabilities, allowing users to experience a new
dimension of communication and interaction with the world around them. Meanwhile,
technological advancements continue to shape the future of XR, with the creation of
new applications and the improvement of user experience. | el |