dc.contributor.advisor | Σιάκας, Σπυρίδων | |
dc.contributor.author | Δήμας, Τριαντάφυλλος | |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T12:11:52Z | |
dc.date.available | 2024-04-18T12:11:52Z | |
dc.date.issued | 2024-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6530 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6366 | |
dc.description | Πρόκειται για ένα πλήρες λειτουργικό παιχνίδι, στα πλαίσια και των γραφικών αλλά και του προγραμματισμού | el |
dc.description.abstract | Η πτυχιακή εργασία πρόκειται για ένα ατμοσφαιρικό παιχνίδι τρόμου και εξερεύνησης, το οποίο τοποθετείται στις αρχές του 20ου αιώνα, με τον παίκτη να προσπαθεί να ανακαλύψει μέσω της πλήρης διάδρασης που έχει μέσα από την εμπειρία Εικονικής Πραγματικότητας (Virtual Reality - VR), ένα ταξίδι ανάμεσα σε δύο επίπεδα (τον εισαγωγικό “διάδρομο” που λειτουργεί μεταφορικά ως όνειρο του παίκτη και ο κύριος χώρος που εξυπηρετεί την κύρια αφήγηση του παιχνιδιού). Συγκεκριμένα, ο παίκτης βρίσκεται στην θέση του Erich Cantor, ο οποίος επιστρέφει σε ηλικία 26 χρονών στο πατρικό του όπου και πρόκειται να ανακαλύψει τα μυστικά του πατέρα του, Georg Cantor (του μαθηματικού που δημιούργησε την Θεωρία Συνόλων) και τους λόγους για τους οποίους είχε αυτό το άδοξο τέλος. Ο παίκτης μέσα από την εξερεύνηση του παιχνιδιού ανακαλύπτει την ταυτότητα και τα μυστικά του Georg Cantor, καθώς έρχεται αντιμέτωπος με τον χαοτικό κόσμο που λαμβάνει μέρος μπροστά στα μάτια του. Στην καθ’όλη διάρκεια του παιχνιδιού μέσα από γρίφους και αινίγματα, ο παίκτης έχει την δυνατότητα, να λάβει και εγκυκλοπαιδικές γνώσεις για τον κόσμο των μαθηματικών. Η VR εμπειρία προσπαθεί να αποδώσει το αίσθημα της εμβύθισης μέσα από τη δυνατότητα διάδρασης με τα εικονικά αντικείμενα του εικονικού χώρου. Ο χρήστης - παίκτης έχει τη δυνατότητα της εύκολης μετακίνησης των εικονικών αντικειμένων του χώρου, ενώ εύκολα μπορεί να περιηγηθεί στους χώρους καθώς προσπαθεί να λύσει τον γρίφο. | el |
dc.format.extent | 99 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Videogame | el |
dc.subject | VR | el |
dc.subject | cantor | el |
dc.subject | Unreal Engine | el |
dc.subject | Blender | el |
dc.subject | Concept | el |
dc.subject | Level Design | el |
dc.subject | Oculus Quest | el |
dc.title | Έργο Κάντορ | el |
dc.title.alternative | Project Cantor | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Τριβέλλα, Λαμπρινή | |
dc.contributor.committee | Μούρη, Ελένη | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | The thesis is an atmospheric game of horror and exploration, set in the early 20th century, with the player trying to discover through full interaction through the Virtual Reality (VR) experience, a journey between two levels (the introductory "corridor" that acts as a metaphorical dream of the player and the main space that serves the main narrative of the game). Specifically, the player is in the shoes of Erich Cantor, who returns at the age of 26 to his parents' home where he is about to discover the secrets of his father, Georg Cantor (the mathematician who created Set Theory) and the reasons for his unfortunate end. Through the player's exploration of the game, he discovers the identity and secrets of Georg Cantor as he is confronted with the chaotic world taking place before his eyes. Throughout the game, through puzzles and riddles, the player has the opportunity to gain encyclopaedic knowledge about the world of mathematics. The VR experience tries to convey the feeling of immersion through the possibility of interacting with the virtual objects in the virtual space. The user-player has the ability to easily move the virtual objects in the space, and can easily navigate the spaces while trying to solve the puzzle. | el |