Εξέλιξη και βελτίωση ρομποτικού συστήματος για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Development and improvement of robotic system for primary education
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Ιορδανίδης, Ιορδάνης
Ημερομηνία
2024-04Επιβλέπων
Chatzopoulos, AvraamΛέξεις-κλειδιά
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ; Εκπαιδευτική ρομποτική ; Μικροελεγκτές ; STEMΠερίληψη
Η διπλωματική εργασία επιδιώκει τη βελτίωση ενός υφιστάμενου εκπαιδευτικού ρομποτικού οχήματος με την αναβάθμιση των δυνατοτήτων του με γνώμονα την καταλληλόλητα χρήσης από μικρά παιδιά και την επίτευξη προσιτού κόστους κατασκευής.
Αρχικά, το υφιστάμενο ρομποτικό σύστημα αναλύεται με την χρήση αντίστροφης μηχανικής για την κατανόηση του, σε τέτοιο βαθμό ώστε, να μπορούν να γίνουν οι αλλαγές που επιδιώκονται μέσω της παρούσας διπλωματικής. Στη συνέχεια, αναλύονται οι διάφορες πιθανές προσθήκες που θα μπορούσαν να γίνουν, και μέσω δοκιμών εφαρμόζονται μερικές από αυτές. Τέλος, πραγματοποιούνται δοκιμές μεταξύ των προσθηκών που έγιναν, για να επιβεβαιωθεί η σωστή λειτουργία του συστήματος. Η εν λόγω διπλωματική αποσκοπεί στην απλοποίηση της διαδικασίας εκπαίδευσης και αλληλεπίδρασης των παιδιών με το ρομπότ, ενισχύοντας την εκπαιδευτική εμπειρία τους και διευκολύνοντας την εξέλιξη των γνώσεων των παιδιών σε πολλούς τομείς, όπως την τεχνολογία, την ανάπτυξη δεξιοτήτων προγραμματισμού και την κατανόηση της ρομποτικής.
Περίληψη
This dissertation seeks to improve an existing educational robotic vehicle by upgrading its capabilities considering the suitability for use by young children and achieving an affordable manufacturing cost. Initially, the existing robotic system is selected and analyzed using reverse engineering to understand it, to such an extent that the changes sought through this dissertation can be made. Then, the various possible additions that could be made are analyzed, before some of them are developed and implemented. Finally, tests are carried out between the additions made, to confirm its correct operation of the system. The dissertation aims to simplify the process of children’s education and interaction with the robot, enhancing their educational experience and facilitating the development of children’s knowledge in many areas, such as technology, development of programming skills and understanding of robotics.