Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ικανοποίηση των συνοδών ανήλικων τέκνων από τις παρεχόμενες υπηρεσίες παιδιατρικών νοσοκομείων

dc.contributor.advisorStamouli, Maria-Aggeliki
dc.contributor.authorΠαπαδάτου, Αναστασία
dc.date.accessioned2021-05-27T07:08:56Z
dc.date.issued2021-05-25
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/655
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-506
dc.description.abstractΗ διασφάλιση, η φροντίδα και η προαγωγή της υγείας των ανθρώπων είναι ένα στοιχείο στο οποίο έχει δοθεί έμφαση διαχρονικά. Κατά τα τελευταία χρόνια, η έννοια της ποιότητας έχει συνδεθεί άμεσα με τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Γίνεται, λοιπόν, διαρκής προσπάθεια για τη βελτίωση της ποιότητας της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης που προσφέρεται στους ασθενείς. Στο πλαίσιο αυτό, η ικανοποίηση των ασθενών έχει αναδειχθεί πλέον ως ένας σημαντικός δείκτης για τη μέτρηση της ποιότητας της παρεχόμενης φροντίδας υγείας, αλλά και ως ένας παράγοντας που δύναται να συμβάλλει θετικά στην αντιμετώπιση των προβλημάτων και των αδυναμιών που αντιμετωπίζουν οι μονάδες υγείας. Το ζήτημα αυτό, λοιπόν, μελετάται αναλυτικά στην παρούσα εργασία, μέσω σχετικής βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ποιότητα των υπηρεσιών υγείας που παρέχεται σε παιδιά-ασθενείς, καθώς και στο επίπεδο ικανοποίησης των γονέων τους από αυτή, μέσα από την ανάλυση σχετικών ερευνητικών μελετών που έχουν διεξαχθεί, τόσο στον χώρο της Ελλάδας, όσο και στο εξωτερικό.el
dc.format.extent132el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel
dc.subjectΙκανοποίηση γονέωνel
dc.subjectΥπηρεσίες υγείαςel
dc.subjectΠαιδιατρικοί ασθενείςel
dc.titleΙκανοποίηση των συνοδών ανήλικων τέκνων από τις παρεχόμενες υπηρεσίες παιδιατρικών νοσοκομείωνel
dc.title.alternativeSatisfaction of the accompanying minor children from the services provided by pediatric hospitalsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.committeeΓούλα, Ασπασία
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση και Διαχείριση Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδαςel
dc.description.abstracttranslatedEnsuring, caring for and promoting human health is an element that has been emphasized over time. In recent years, the concept of quality has been directly linked to the health services provided. An ongoing effort is therefore being made to improve the quality of medical care offered to patients. In this context, patient satisfaction has now emerged as an important indicator for measuring the quality of health care provided, but also as a factor that can contribute positively to addressing the problems and weaknesses faced by health units. This issue, therefore, is studied in detail in the present study, through a relevant literature review. Special emphasis is given to the quality of health services provided to children-patients, as well as the level of satisfaction of their parents with it, through the analysis of relevant research studies that have been conducted, both in Greece and abroad.el
dcterms.embargoTerms12 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2022-05-27T07:08:56Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές