Show simple item record

Αγαλματάκια Ακούνητα

dc.contributor.advisorΣιάκας, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΕυέλθοντος, Χρίστος
dc.date.accessioned2024-04-25T11:33:06Z
dc.date.available2024-04-25T11:33:06Z
dc.date.issued2024-04-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6623
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6459
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία στο πλαίσιο του Μ.Π.Σ "Animation" αφορά την δημιουργία της 3d Animation ταινίας με τίτλο "Αγαλματάκια Ακούνητα". Η έρευνα αυτή επικεντρώνεται στις περιπτώσεις σεξουαλικής παρενόχλησης σε δημόσιους χώρους, αναδεικνύοντας την σημασία της ευαισθητοποίησης και της αντιμετώπισης αυτών των σημαντικών θεμάτων. Παράλληλα, αναλύεται η μερική αδιαφορία που επικρατεί στην κοινωνία σχετικά με αυτά τα ζητήματα, προκειμένου να ενθαρρύνει τον διάλογο και την αντίδραση κατά της παρενόχλησης. Η εν λόγω εργασία ξεκινά με μια σύντομη εισαγωγή για την αναγκαιότητα της έρευνας, τον σκοπό και τον στόχο της έρευνας. Γίνεται αναφορά ως προς την μεθοδολογία που ακολουθήθηκε, τα εργαλεία και ο τρόπος συλλογής δεδομένων. Τέλος, παρουσιάζονται τα ερευνητικά ερωτήματα που προκύπτουν. Στο πρώτο κεφάλαιο, αναπτύσσονται τα ζητήματα της σεξουαλικής παρενόχλησης, του βιασμού καθώς και το προφίλ βιαστών αλλά και το victim blaming. Στην συνέχεια, παρουσιάζονται τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από την ποσοτική έρευνα που διενεργήθηκε με 112 συμμετέχοντες. Η ποσοτική έρευνα αποτέλεσε σημαντικό κομμάτι για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων καθώς και την αφηγηματική ροή της ταινίας. Το δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται το εμπειρικό δημιουργικό κομμάτι της έρευνας, το οποίο περιλαμβάνει τα στάδια δημιουργίας της ταινίας animation. Αρχικά γίνεται μια αναδρομή στα στάδια της προ-παραγωγή και στην συνέχεια η παραγωγή και η μέτα παραγωγή. Για την ολοκλήρωση αυτών των σταδίων χρησιμοποιήθηκαν τα προγράμματα Adobe Photoshop, Premiere Pro και Blender. Το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο αφορά τα συμπεράσματα της έρευνας όπως και μελλοντική ανάπτυξη του παρόντος έργου.el
dc.format.extent57el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectAnimationel
dc.subject3del
dc.subjectΚοινωνίαel
dc.subjectΣεξουαλική παρενόχλησηel
dc.subjectΒιασμοίel
dc.titleΑγαλματάκια Ακούνηταel
dc.title.alternativeStatuesel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΤριβέλλα, Λαμπρινή
dc.contributor.committeeΜούρη, Ελένη
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.contributor.masterΑΝΙΜΑΤΙΟΝ (Δισδιάστατο και Τρισδιάστατο Κινούμενο Σχέδιο)el
dc.description.abstracttranslatedThe present dissertation within the framework of the M.A "Animation" concerns the creation of the 3D Animation film titled "Statues". This research focuses on cases of sexual harassment in public spaces, highlighting the importance of awareness and addressing these significant issues. Additionally, it analyzes the partial indifference prevailing in society regarding these matters, aiming to encourage dialogue and response against harassment. The dissertation begins with a brief introduction on the necessity of the research, its purpose, and objectives. Reference is made to the methodology followed, the tools, and the data collection methods. Finally, the emerging research questions are presented. In the first chapter, issues of sexual harassment, rape, as well as the profile of rapists and victim blaming are elaborated. Subsequently, the data collected from the quantitative research, conducted with 112 participants, are presented. The quantitative research was a crucial part in answering the research questions and in the narrative flow of the film. The second chapter analyzes the empirical creative part of the research, which includes the stages of creating the animation film. Initially, there is a review of the pre-production stages, followed by the production and post-production. Programs such as Adobe Photoshop, Premiere Pro, and Blender were used to complete these stages. The third and final chapter concerns the conclusions of the research, as well as the future development of this project.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές