dc.contributor.advisor | Σιάκας, Σπυρίδων | |
dc.contributor.author | Ευέλθοντος, Χρίστος | |
dc.date.accessioned | 2024-04-25T11:33:06Z | |
dc.date.available | 2024-04-25T11:33:06Z | |
dc.date.issued | 2024-04-11 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6623 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6459 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία στο πλαίσιο του Μ.Π.Σ "Animation" αφορά την δημιουργία
της 3d Animation ταινίας με τίτλο "Αγαλματάκια Ακούνητα". Η έρευνα αυτή επικεντρώνεται
στις περιπτώσεις σεξουαλικής παρενόχλησης σε δημόσιους χώρους, αναδεικνύοντας την
σημασία της ευαισθητοποίησης και της αντιμετώπισης αυτών των σημαντικών θεμάτων.
Παράλληλα, αναλύεται η μερική αδιαφορία που επικρατεί στην κοινωνία σχετικά με αυτά τα
ζητήματα, προκειμένου να ενθαρρύνει τον διάλογο και την αντίδραση κατά της παρενόχλησης.
Η εν λόγω εργασία ξεκινά με μια σύντομη εισαγωγή για την αναγκαιότητα της έρευνας, τον
σκοπό και τον στόχο της έρευνας. Γίνεται αναφορά ως προς την μεθοδολογία που
ακολουθήθηκε, τα εργαλεία και ο τρόπος συλλογής δεδομένων. Τέλος, παρουσιάζονται τα
ερευνητικά ερωτήματα που προκύπτουν.
Στο πρώτο κεφάλαιο, αναπτύσσονται τα ζητήματα της σεξουαλικής παρενόχλησης, του βιασμού
καθώς και το προφίλ βιαστών αλλά και το victim blaming. Στην συνέχεια, παρουσιάζονται τα
δεδομένα που συλλέχθηκαν από την ποσοτική έρευνα που διενεργήθηκε με 112 συμμετέχοντες.
Η ποσοτική έρευνα αποτέλεσε σημαντικό κομμάτι για την απάντηση των ερευνητικών
ερωτημάτων καθώς και την αφηγηματική ροή της ταινίας.
Το δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται το εμπειρικό δημιουργικό κομμάτι της έρευνας, το οποίο
περιλαμβάνει τα στάδια δημιουργίας της ταινίας animation. Αρχικά γίνεται μια αναδρομή στα
στάδια της προ-παραγωγή και στην συνέχεια η παραγωγή και η μέτα παραγωγή. Για την
ολοκλήρωση αυτών των σταδίων χρησιμοποιήθηκαν τα προγράμματα Adobe Photoshop,
Premiere Pro και Blender.
Το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο αφορά τα συμπεράσματα της έρευνας όπως και μελλοντική
ανάπτυξη του παρόντος έργου. | el |
dc.format.extent | 57 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Animation | el |
dc.subject | 3d | el |
dc.subject | Κοινωνία | el |
dc.subject | Σεξουαλική παρενόχληση | el |
dc.subject | Βιασμοί | el |
dc.title | Αγαλματάκια Ακούνητα | el |
dc.title.alternative | Statues | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Τριβέλλα, Λαμπρινή | |
dc.contributor.committee | Μούρη, Ελένη | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.contributor.master | ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ (Δισδιάστατο και Τρισδιάστατο Κινούμενο Σχέδιο) | el |
dc.description.abstracttranslated | The present dissertation within the framework of the M.A "Animation" concerns the creation of
the 3D Animation film titled "Statues". This research focuses on cases of sexual harassment in
public spaces, highlighting the importance of awareness and addressing these significant issues.
Additionally, it analyzes the partial indifference prevailing in society regarding these matters,
aiming to encourage dialogue and response against harassment. The dissertation begins with a
brief introduction on the necessity of the research, its purpose, and objectives. Reference is made
to the methodology followed, the tools, and the data collection methods. Finally, the emerging
research questions are presented.
In the first chapter, issues of sexual harassment, rape, as well as the profile of rapists and victim
blaming are elaborated. Subsequently, the data collected from the quantitative research,
conducted with 112 participants, are presented. The quantitative research was a crucial part in
answering the research questions and in the narrative flow of the film.
The second chapter analyzes the empirical creative part of the research, which includes the
stages of creating the animation film. Initially, there is a review of the pre-production stages,
followed by the production and post-production. Programs such as Adobe Photoshop, Premiere
Pro, and Blender were used to complete these stages.
The third and final chapter concerns the conclusions of the research, as well as the future
development of this project. | el |