Εμφάνιση απλής εγγραφής

Περιβαλλοντικές επιπτώσεις ηλεκτροκίνησης σε αυτοκινητόδρομο

dc.contributor.advisorPapantoniou, Panagiotis
dc.contributor.authorΣκουρή, Αγγελική
dc.date.accessioned2024-04-26T08:19:02Z
dc.date.available2024-04-26T08:19:02Z
dc.date.issued2024-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6635
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6471
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της Ηλεκτροκίνησης στον αυτοκινητόδρομο (περιβαλλοντικές, κυκλοφοριακές). Το υπό εξέταση οδικό δίκτυο αφορά τμήμα του αυτοινητοδρόμου της Νέας Οδού ‘Θήβα-Τραγάνα’ και οι μετρήσεις περιλαμβάνουν στοιχεία ανά μήνα, ανά ημέρα, ανά κατεύθυνση και τύπο οχήματος (Βαρέα Οχήματα, Ι.Χ., Λεωφορεία και Μηχανές). Για τον σκοπό αυτό, αναπτύσσεται ένα μοντέλο προσομοίωσης, το οποίο αποτελείται από επτά (7) δυναμικά σενάρια, τα οποία εκτιμούν σε μακροσκοπικό και μικροσκοπικό επίπεδο την πραγματική κατάσταση της κυκλοφορίας στην υπό εξέταση περιοχή. Το λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε για την ανάπτυξη των προαναφερθέντων δυναμικών σεναρίων είναι το λογιμικό κυκλοφοριακής προσομοίωσης AIMSUN. Μέσα από το λογισμικό κυκλοφοριακής προσομοίωσης εξετάστηκαν οι εκπομπές ατμοσφαιρικών ρύπων των οχημάτων στο υπό εξέταση οδικό δίκτυο. Τα αποτελέσματα δείχνουν τις περιβαλλοντικές παραμέτρους που παρουσιάζουν αλλαγές στην σύνθεση του οδικού δικτύου ανάλογα με την σύνθεση της κυκλοφορίας των Ι.Χ. (συμβατικών, ηλεκτροκίνητων), καθώς επίσης και των Βαρέων Οχημάτων (συμβατικών, ηλεκτροκίνητων).el
dc.format.extent81el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρικά οχήματαel
dc.subjectΚυκλοφοριακός φόρτοςel
dc.subjectΜακροσκοπική προσομοίωσηel
dc.subjectΜικροσκοπική προσομοίωσηel
dc.subjectΠεριβαλλοντικές επιπτώσειςel
dc.subjectΕκπομπές ρύπωνel
dc.titleΠεριβαλλοντικές επιπτώσεις ηλεκτροκίνησης σε αυτοκινητόδρομοel
dc.title.alternativeEnvironmental effect of electromobility in highwayel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΧλούπης, Γεώργιος
dc.contributor.committeeΦελώνη, Ελισσάβετ
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικήςel
dc.description.abstracttranslatedThe present diploma thesis aims to investigate the impact of the environmental effect of electromobility in highway (environmental, traffic). The road under consideration is Nea Odos Motorway in the ‘Thiva-Tragana’ network and the data produced by this network refer to counts per month, per day, per direction and vehicle type (heavy vehicles, cars, bus, motorbikes). For this purpose, we developed a simulation with seven (7) dynamic models, presenting in a macroscopic and microscopic way the actual traffic situations on the study area. The simulation program that was used for the purpose of developing the previous mentioned dynamic scenarios is the AIMSUN traffic simulation program. Through the simulation scenarios, gas emissions of the vehicles on the road network were examined. Results indicate that the environmental characteristics and the changes of them in the motorway through the different scenarios, depending on the changes of the passengers cars (ICE, EV) and the heavy vehicles (ICE, EV) on the road network.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές