Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η ανάπτυξη συστήματος ISO 17025 σε εργαστήριο Κοσμητολογίας

dc.contributor.advisorKARKALOUSOS, PETROS
dc.contributor.authorΦιλιππίδου, Άννα
dc.date.accessioned2024-04-29T10:08:36Z
dc.date.available2024-04-29T10:08:36Z
dc.date.issued2024-03-19
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6658
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6494
dc.description.abstractΗ διπλωματική αυτή εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή ενός συστήματος ποιότητας σε έναν χώρο βιομηχανικής και παραγωγικής μονάδας και όλα τα στάδια που η ανάπτυξη ενός τέτοιου συστήματος απαιτεί, καθώς και τον τρόπο που θα επηρεάσει την γενικότερη λειτουργία αυτής της μονάδας. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για την ανάπτυξη ενός συστήματος ποιότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του διεθνούς πρότυπου ISO/IEC 17025 σε εργαστήριο Κοσμητολογίας, στο τμήμα του Ποιοτικού Ελέγχου (QC). Η προσέγγιση του θέματος γίνεται σαν μελέτη περίπτωσης σε εργαστήριο Κοσμητολογίας που είναι ήδη πιστοποιημένο και η λειτουργία του διέπεται από τα πρότυπα ISO 22716 (GMP) και ISO 9001. Θα γίνει μια προσπάθεια να προσμετρηθούν τα οφέλη που είναι δυνατόν να αποκομιστούν από την ανάπτυξη αυτού του συστήματος, οι δυσκολίες που συναντώνται και καλούνται να αντιμετωπιστούν, οι προϋποθέσεις ενός τέτοιου εγχειρήματος καθώς και όλες εκείνες οι αλλαγές που απαιτούνται για την μετάβαση από το ήδη υπάρχον σύστημα ποιότητας, στο ISO 17025. Σκόπιμο είναι να γίνουν καλύτερα κατανοητοί ορισμοί που είναι αλληλένδετοι με τον όρο «ποιότητα» και την διασφάλιση αυτής, καθώς και η αναγκαιότητα ύπαρξης ενός ξεκάθαρου πλαισίου κανόνων για την επίτευξη της Διαπίστευσης. Θα αναλυθούν οι διαφορές μεταξύ των προτύπων, οι τεχνικές απαιτήσεις του ISO 17025, τα προσδοκώμενα αποτελέσματα καθώς και η επιρροή της ποιότητας στην ικανοποίηση των πελατών. Για ευνόητους λόγους, θα διατηρηθεί η ανωνυμία του οργανισμού και των εμπλεκόμενων μερών και δεν θα γίνει αναφορά σε σημεία που προϋποθέτουν εμπιστευτικότητα και διακριτικότητα.el
dc.format.extent120el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectISO 17025el
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectΚοσμητολογίαel
dc.subjectΣύστημα Διαχείρισης Ποιότηταςel
dc.subjectΕργαστήριοel
dc.subjectΔιαπίστευσηel
dc.titleΗ ανάπτυξη συστήματος ISO 17025 σε εργαστήριο Κοσμητολογίαςel
dc.title.alternativeThe implementation of an ISO 17025 system in a Cosmetology laboratoryel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeVARVARESOU, ATHANASIA
dc.contributor.committeeTRAPALI, ΜΑΡΙΑ
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠροχωρημένη Αισθητική και Κοσμητολογία: Ανάπτυξη-Ποιοτικός έλεγχος και Ασφάλεια νέων καλλυντικών προϊόντωνel
dc.description.abstracttranslatedThis master thesis discusses the implementation of a quality management system in an industrial and production unit, all the stages that the development of such a system requires and the way this attempt will affect the general operations of the unit. More specifically, it deals with the development of a quality management system according to the requirements of the international standard ISO/IEC 17025 in the Quality Control (QC) department of a Cosmetology laboratory. The subject is approached as a case study in a Cosmetology laboratory that operates and is already certified according to the requirements of standards ISO 22716 (GMP) and ISO 9001. It will be made an effort to measure the benefits that can be obtained of the implementation of this system, to count the difficulties that need to be addressed and to mention the conditions of such an undertaking as well as all those changes required for the transition from the already existing quality system to ISO 17025. It is considered appropriate to understand better definitions related with the term of “quality” and its assurance, as well as to comprehend the necessity of the existence of a clear framework of rules to achieve Accreditation. The differences between the standards, the technical requirements of ISO 17025, the expected results and the influence of quality on customer satisfaction will be analyzed. For obvious reasons, the anonymity of the organization and the parties involved will be preserved and no reference will be made to points requiring confidentiality and discretion.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές