Show simple item record

Ηθικό μάρκετινγκ, επιχειρησιακές συγκρούσεις και προτάσεις βελτίωσης

dc.contributor.advisorΣίμος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚόπολα, Αλεξάνδρα
dc.date.accessioned2024-05-23T07:39:15Z
dc.date.available2024-05-23T07:39:15Z
dc.date.issued2024-03-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6759
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6595
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία εξετάζει τον τομέα του ηθικού marketing, εστιάζοντας στις λειτουργικές συγκρούσεις και προτείνοντας βελτιώσεις. Το πρώτο μέρος παρουσιάζει μια θεωρητική ανάλυση, ενώ το δεύτερο μέρος βασίζεται σε έρευνα με ερωτηματολόγιο. Επιπλέον, εξετάζονται μεγάλα σκάνδαλα στον τομέα, αναλύοντας τους λόγους για τις αποτυχίες του ηθικού marketing και παρέχοντας συμβουλές για την αποφυγή τους στο μέλλον.el
dc.format.extent64el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΗθικό μάρκετινγκel
dc.subjectMarketingel
dc.subjectEthical marketingel
dc.subjectΕπιχειρηματική ηθικήel
dc.titleΗθικό μάρκετινγκ, επιχειρησιακές συγκρούσεις και προτάσεις βελτίωσηςel
dc.title.alternativeEthical marketing, business conflicts and improvement proposalsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.committeeRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe bachelor's thesis examines the field of ethical marketing, focusing on operational conflicts and proposing improvements. The first part presents a theoretical analysis, while the second part is based on survey research. Additionally, major scandals in the field are examined, analyzing the reasons for ethical marketing failures and providing advice for future avoidance.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές