Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η επικοινωνιακή πολιτική της δημόσιας διοίκησης διαχρονικά: από τους πίνακες ανακοινώσεων και τα δελτία τύπου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media)

dc.contributor.advisorΔραμαλιώτη, Παρασκευή
dc.contributor.authorΓκίνη, Άννα Μαρίνα
dc.date.accessioned2024-06-17T11:09:49Z
dc.date.available2024-06-17T11:09:49Z
dc.date.issued2024-06-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6873
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6708
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας είναι αφενός η διερεύνηση του ρόλου και της επίδρασης της επικοινωνίας στην Δημόσια Διοίκηση, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον και αφετέρου, η παρουσίαση της διαχρονικής μετεξέλιξης της επικοινωνιακής πολιτικής στη δημόσια διοίκηση. Υπάρχουν διαχρονικά παγιωμένες αντιλήψεις και μόνιμα οργανωτικά χαρακτηριστικά στη Δημόσια Διοίκηση, τα οποία έρχονται πλέον αντιμέτωπα με το πλέγμα των σημερινών προοπτικών και προκλήσεων σε επίπεδο αποτελεσματικότητας και επικοινωνίας. Η επικοινωνιακή πολιτική δύναται να διαδραματίσει παράγοντα οργανωσιακής αλλαγής μέσω της βελτίωσης της εικόνας του δημόσιου τομέα, την αύξηση αναγνωρισιμότητας φορέων και οργανισμών και την αλλαγή-προσαρμογή οργανωσιακών αντιλήψεων και πρακτικών. Οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί τα τελευταία χρόνια στο δημόσιο μέσω της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας και των θεσμικών-οργανωτικών πλαισίων που εφαρμόζονται πλέον μπορούν να συνεισφέρουν στην αλλαγή τρόπου σκέψης των στελεχών Δημόσιας Διοίκησης για την επικοινωνιακή πολιτική και την εξωστρέφεια. Αναφορικά με την μεθοδολογική προσέγγιση που θα ακολουθηθεί στην παρούσα εργασία, θα γίνει μέσω ελληνόγλωσσης και ξενόγλωσσης βιβλιογραφικής επισκόπησης μια δευτερογενής καταγραφή, παρουσίαση και ανάλυση των εννοιών της Δημόσιας Διοίκησης, της επικοινωνίας και των μοντέλων που εφαρμόζονται, η παρουσίαση βέλτιστων επικοινωνιακών πρακτικών σε χώρες του εξωτερικού, η παρουσίαση της επικοινωνιακής πολιτικής της Δημόσιας Διοίκησης μέχρι την εμφάνιση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και η τρέχουσα κατάσταση σε επικοινωνιακό επίπεδο και καταγραφή ορισμένων βέλτιστων πρακτικών. Η εργασία καταλήγει στην καταγραφή ορισμένων βέλτιστων πρακτικών και συμπερασμάτων.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΣύγχρονες τεχνολογίεςel
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.titleΗ επικοινωνιακή πολιτική της δημόσιας διοίκησης διαχρονικά: από τους πίνακες ανακοινώσεων και τα δελτία τύπου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media)el
dc.title.alternativeThe communication policy of public administration over time: from notice boards and press releases to social mediael
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣτράνης, Δημήτριος
dc.contributor.committeeΚουσίνα, Ελισάβετ
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔημόσια Διοίκηση – Δημόσιο Μάνατζμεντel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of the essay is, on the one hand, to investigate the role and impact of communication in Public Administration, both internally and externally, and on the other hand, to present the evolution of communication policy in public administration over time. There are long-established perceptions and permanent organizational characteristics in public administration, which are now confronted with today's complex of perspectives and challenges in terms of efficiency and communication. Communication policy can act as a factor in organizational change through improving the image of the public sector, increasing the recognition of agencies and organizations and changing-adapting organizational perceptions and practices. The changes that have taken place in recent years in the public sector through the rapid development of technology and the institutional-organizational frameworks that are now applied can contribute to changing the way of thinking of public administration executives about communication policy and extroversion. Regarding the methodological approach that will be followed in this work, a secondary recording, presentation and analysis of the concepts of public administration, communication and the models applied, the presentation of best communication practices in countries of abroad, the presentation of the communication policy of the public administration until the emergence of Social Media and the current situation at the communication level and recording of some best practices. The paper concludes by documenting some best practices and conclusions.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές