Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας καφέ-λέσχης σινεφίλ

dc.contributor.advisorΠαπαδομανωλάκη, Μαρία
dc.contributor.authorΠερυσινάκη, Φωτεινή
dc.date.accessioned2024-07-04T12:20:43Z
dc.date.available2024-07-04T12:20:43Z
dc.date.issued2024-07-01
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6957
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6792
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας μιας κινηματογραφικής λέσχης, η οποία λειτουργεί και ως καφέ-μπαρ με όνομα Σινεφίλ. Ο Σινεφίλ αποτελεί πολιτιστικό χώρο στην περιοχή του, καθώς πέρα από τις συναντήσεις των μελών διοργανώνει events και παράγει δικά του προϊόντα. Στην εργασία αναλύεται η έρευνα πριν και κατά το σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας και αναδεικνύονται όλα τα στοιχεία που θα συντελέσουν στη δημιουργία του brand, στην προωθητική καμπάνια, στις εφαρμογές προώθησης, καθώς και τα ηλεκτρονικά μέσα στα οποία επεκτείνεται, αλλά και τον ίδιο το χώρο στον οποίο τοποθετείται.el
dc.format.extent143el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.subjectΚινηματογραφική λέσχηel
dc.subjectΚαφέ-μπαρel
dc.subjectΠροωθητική καμπάνιαel
dc.subjectΕφαρμογές προώθησηςel
dc.subjectBrandel
dc.titleΣχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας καφέ-λέσχης σινεφίλel
dc.title.alternativeCorporate identity design coffee - cinephile clubel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΔελφίνο, Ιωάννα
dc.contributor.committeeΜασούρα, Ευαγγελία
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe thesis aims to create the corporate identity of a cinema club, which also functions as a cafe-bar named Cinefil. Cinefil is a cultural space around its area, as beyond the members’ meetings it organizes events and produces its own products. The paper analyzes the research before and during the design of the corporate identity and highlights all the elements that will contribute to the creation of the brand, the campaign, the promotional applications, as well as the web media where it is expanded, but also the space where is placed.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές