Show simple item record

Cultterra ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ- ΣΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ

dc.contributor.advisorMetzitakos, Rossetos
dc.contributor.authorΜπαμπάς, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2024-07-09T09:35:36Z
dc.date.available2024-07-09T09:35:36Z
dc.date.issued2024-03-21
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6980
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6815
dc.description.abstractΣτην θεωρητική αυτή εργασία παρουσιάζεται η διαδικασία για την υλοποίηση της οπτικής ταυτότητας της εταιρίας Cultterra, η μελέτη, η έρευνα, και οι σχεδιαστικοί άξονες. Πιο συγκεκριμένα γίνεται μια ιστορική αναδρομή από τις απαρχές των εορτασμών και τελετουργιών έως τα σημερινά φεστιβάλ, τη σημασία τους και την εξέλιξη τους. Επίσης γίνεται μια έρευνα στον κλάδο κάνοντας ανάλυση της οπτικής ταυτότητας άλλων εταιριών ανταγωνισμού που δραστηριοποιούνται στην ίδια περιοχή με την εταιρία Cultterra. Τέλος παρουσιάζεται η οπτική ταυτότητα, ο σχεδιασμός, τα υλικά εκτύπωσης και οι εφαρμογές για τα social media της εταιρίας.el
dc.format.extent34el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΛογότυποel
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.subjectΟπτικός σχεδιασμόςel
dc.subjectΕλευσίναel
dc.subjectΕλευσίνια Μυστήριαel
dc.subjectΚοινότητεςel
dc.subjectΤέχνηel
dc.subjectΠολιτισμόςel
dc.subjectLogoel
dc.subjectCorporate identityel
dc.subjectVisual designel
dc.subjectBrandingel
dc.subjectFestivalel
dc.subjectEventsel
dc.subjectEleusisel
dc.subjectEleusinian Mysteriesel
dc.subjectCommunitiesel
dc.subjectArtel
dc.subjectCultureel
dc.titleCultterra ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ- ΣΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣel
dc.title.alternativeCultterra LOGO-MARK AND CORPORATE IDENTITY DESIGNel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeePapadomanolaki, Maria
dc.contributor.committeeΜάνου, Πρόδρομος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedIn this theoretical work, are presented the process of creating the visual identity for the Cultterra company, the study, the research and the design axes. More specifically, a historical review is made from the beginnings of celebrations and rituals to today’s festivals, their importance and their evolution. An industry survey is also carried out by analyzing the visual identity of other competing companies operating in the same area as Cultterra. Finally, the company’s visual identity, design, print materials and social media applications are presented.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές