dc.contributor.advisor | Tatlas, Nicolas Alexander | |
dc.contributor.author | Τσιτσιρίγκος, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2024-07-15T08:16:30Z | |
dc.date.available | 2024-07-15T08:16:30Z | |
dc.date.issued | 2024-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7055 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6889 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ακουστική μελέτη του αμφιθεατρικού χώρου του Χατζηγιάννειου Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Λαρισαίων, με στόχο την εύρεση βελτιώσεων στην ακουστική του χώρου ώστε να καταστεί κατάλληλος για πολλαπλές χρήσεις. Η μελέτη βασίζεται σε ακουστικές προσομοιώσεις που πραγματοποιήθηκαν με το λογισμικό CATT-Acoustic. Συνολικά, αυτή η εργασία συμβάλλει στην κατανόηση της ακουστικής επιστήμης καθώς και στην εφαρμογή πρακτικών λύσεων για τη βελτίωση της ακουστικής σε κλειστούς χώρους. Τα πρώτα τέσσερα κεφάλαια αναλύουν την εξέλιξη της ακουστικής διαχρονικά, το θεωρητικό υπόβαθρο και την ανθρώπινη αντίληψη του ήχου καθώς και τις θεωρητικές έννοιες που σχετίζονται με την ακουστική σε κλειστούς χώρους. Το πέμπτο κεφάλαιο περιέχει την ακουστική μελέτη του αμφιθεάτρου χρησιμοποιώντας το CATT-Acoustic, όπου περιγράφεται ο χώρος μελέτης και σχεδιάζεται ένα τρισδιάστατο μοντέλο. Πρώτον, πραγματοποιείται προσομοίωση του χώρου χωρίς καμία παρέμβαση και αξιολογούνται τα αποτελέσματα. Στη συνέχεια, γίνονται παρεμβάσεις στο χώρο για μουσική και ομιλία και πραγματοποιείται μια ακόμη προσομοίωση με χρήση μιας φυσικής πηγής που επιβεβαιώνει την ανάγκη ηλεκτροακουστικής εγκατάστασης στο χώρο. Στο έκτο κεφάλαιο αναλύεται η ηλεκτροακουστική μελέτη και παρουσιάζονται τα θεωρητικά αποτελέσματα. Τέλος, συγκρίνονται και αξιολογούνται τα αποτελέσματα των προστιθέμενων παρεμβάσεων, αναδεικνύοντας μια λύση για την ακουστική βελτίωση του χώρου ώστε να εξυπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις πολλαπλές χρήσεις του. | el |
dc.format.extent | 98 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ακουστική μελέτη | el |
dc.subject | Ηλεκτροακουστική μελέτη | el |
dc.subject | Ακουστικός σχεδιασμός | el |
dc.subject | Αμφιθέατρα | el |
dc.subject | Αμφιθέατρο πολλαπλών χρήσεων | el |
dc.subject | CATT-Acoustic | el |
dc.subject | Χρόνος αντήχησης | el |
dc.subject | Ευκρίνεια C80 | el |
dc.subject | Διακριτότητα D50 | el |
dc.subject | RT60 | el |
dc.subject | STI | el |
dc.subject | Ευκρίνεια C50 | el |
dc.title | Ακουστικός σχεδιασμός χώρου εκδηλώσεων πολλαπλών χρήσεων | el |
dc.title.alternative | Acoustic design of a multi-purpose event space | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Karabetsos, Sotiris | |
dc.contributor.committee | Galata, Sotiria | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis focuses on the acoustic study of the amphitheatre space of the Chatzigiannio Cultural Centre of the Municipality of Larisa, with the aim of finding improvements to the acoustics of the space in order to make it suitable for multiple uses. The study is based on acoustic simulations carried out with the CATT-Acoustic software. Overall, this work contributes to the understanding of acoustic science and the application of practical solutions for improving the acoustics of closed spaces. The first four chapters analyse the evolution of acoustics over time, the theoretical background, human perception of sound and theoretical concepts related to acoustics in enclosed spaces. The fifth chapter contains the acoustic study of the amphitheatre using CATT-Acoustic, where the study area is described and a 3D model is designed. First, a simulation of the space without any intervention is carried out and the results are evaluated. Subsequently, interventions are made in the room for music and speech and another simulation is carried out using a natural source that confirms the need for an electroacoustic installation in the space. Chapter six analyses the electroacoustic study and presents the theoretical results. Finally, the results of the added interventions are compared and evaluated, highlighting a solution for the acoustic improvement of the space to best serve its multiple uses. | el |