Show simple item record

Σχεδιασμός ψηφιακής εφαρμογής με όνομα “Together” και μέσων προώθησής της

dc.contributor.advisorMetzitakos, Rossetos
dc.contributor.authorΣτενάκης, Ευάγγελος
dc.date.accessioned2024-07-26T07:04:57Z
dc.date.available2024-07-26T07:04:57Z
dc.date.issued2024-07-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7205
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7037
dc.description.abstractΗ παρακάτω διπλωματική εργασία αφορά τον σχεδιασμό μίας ψηφιακής εφαρμογής για κινητές συσκευές με το όνομα “Together” καθώς και την παρουσίαση των μέσων προώθησης, στον υλικό και στον ψηφιακό κόσμο. Το κύριο μέλημα του έργου είναι να επαναπροσδιορίσει τη σχέση των ανθρώπων και ειδικότερα των νέων με τις κινητές τους συσκευές και συγκεκριμένα με τα κοινωνικά δίκτυα, των οποίων η χρήση έχει φτά- σει σε επικίνδυνα για την υγεία επίπεδα τα τελευταία χρόνια,. Μέσα από την γενική ιδέα, τις σχεδιαστικές επιλογές αλλά και την εμπειρία χρήσης, η εφαρμογή στοχεύει να προωθήσει έναν νέο τρόπο συνάντησης μεταξύ παρεών μέσα από εξειδικευμένα εργαλεία που ελαχιστοποιούν τον χρόνο και τον κόπο που αφιε- ρώνουν οι νέοι στην οργάνωση ενός τέτοιου γεγονότος. Το πρώτο κομμάτι της έρευνας αφορά τη θεωρητική διατύπωση του προβλήματος μέσα από επιβεβαιωμέ- νες πηγές αλλά και την κατεύθυνση της ψηφιακής εφαρμογής τόσο σχεδιαστικά όσο και χρηστικά. Περι- γράφονται ορισμένοι κανόνες που διευκολύνουν την εμπειρία χρήσης οι οποίες εφαρμόζονται στην εφαρ- μογή Together. Το δεύτερο κομμάτι της εργασίας αφορά τους τρόπους προώθησης της εφαρμογής και τα μέσα με τα οποία προωθείται το μήνυμά της. Δίνεται βάση στις σχεδιαστικές επιλογές και στη δικαιολόγησή τους με απτά παραδείγματα και απαντώνται ερωτήματα σχετικά με τις επιτυχημένες πρακτικές προώθησης ενός προϊόντος. Μέσω αυτών των συστημάτων προώθησης, ο στόχος είναι η επίτευξη της μέγιστης ελκυστικότη- τας της εφαρμογής ως το διαφημιζόμενο προϊόν και η προτροπή του χρήστη να αντιδράσει εγκαθιστώντας την στις κινητές του συσκευές. Συμπληρωματικά, γίνεται αναφορά στους μη επιτυχημένους τρόπου προώ- θησης μίας ψηφιακής εφαρμογής και εξηγούνται οι λόγοι.el
dc.format.extent19el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠροώθησηel
dc.subjectΧρηστικότηταel
dc.subjectΣυναντήσειςel
dc.subjectΦίλοιel
dc.subjectΨηφιακή εφαρμογήel
dc.subjectΕμπειρία χρήσηςel
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.titleΣχεδιασμός ψηφιακής εφαρμογής με όνομα “Together” και μέσων προώθησής τηςel
dc.title.alternative“Together” digital application design and means of promotionel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜάνου, Πρόδρομος
dc.contributor.committeeΠαπαδομανωλάκη, Μαρία
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe following thesis is about the design of “Together” digital application for mobile devices along with the presentation of the means of promotion, in the material and digital world. The main concern of the project is to redefine the relationship of people, especially young people, with their mobile devices and specifically with social networks, the use of which has reached dangerous levels for health in recent years. Through the general concept, the design approach and the user experience, the application aims to promote a new way of organizing a group meeting through specialized tools that minimize the time and effort that people spend doing so. The first part of the research focuses on the theoretical formulation of the problem through confirmed sources and the direction of the digital application in design and usability. Furthermore, some user experience rules that apply to the Together app are described. The second part of the project, works on the ways of promoting the application and the means by which its message is communicated. Design choices are justified through tangible examples, and questions are answered about successful practices of promoting a product. Through these promotion practices, the goal is to achieve the maximum attractiveness of the application as the advertised product and prompt the user to react by installing it on their mobile devices. In addition, unsuccessful ways of promoting a digital application are mentioned and the reasons of these choices are explained.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές