Show simple item record

Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας του Μετρό Θεσσαλονίκης

dc.contributor.advisorΜάνου, Πρόδρομος
dc.contributor.authorΤσιαούσης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΝάνος, Εμμανουήλ
dc.date.accessioned2024-07-26T09:50:01Z
dc.date.available2024-07-26T09:50:01Z
dc.date.issued2024-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7214
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7046
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία μελετά τον σχεδιασμό της ενιαίας εταιρικής ταυτότητας του Μετρό Θεσσαλονίκης. Το μετρό της Θεσσαλονίκης αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τον Νοέμβριο του 2024 και αποτελεί το δεύτερο, σε χρονολογική σειρά, σύστημα μετρό της χώρας μετά το μετρό της Αθήνας. Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι να δημιουργηθεί μια ενιαία εταιρική και οπτική ταυτότητα για το μετρό όπου θα αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα για τη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών και την ενίσχυση της σχέσης με το κοινό. Μέσω της εταιρικής ταυτότητας και της ενσωμάτωσης τεχνολογικών καινοτομιών, το μετρό Θεσσαλονίκης επιδιώκει να γίνει πρωτοπόρο στον τομέα των μεταφορών και να αναδείξει τη Θεσσαλονίκη ως διεθνή προορισμό.el
dc.format.extent76el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣχεδιασμόςel
dc.subjectΛογότυποel
dc.subjectBrandingel
dc.subjectΕταιρίαel
dc.subjectΜετρόel
dc.subjectΜεταφοράel
dc.subjectΒιωσιμότηταel
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.titleΣχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας του Μετρό Θεσσαλονίκηςel
dc.title.alternativeDesign of Corporate Identity of Metro Thessalonikisel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπαδομανωλάκη, Μαρία
dc.contributor.committeeΔελφίνο, Ιωάννα
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis studies the design of the unified corporate identity of Thessaloniki Metro. The Thessaloniki Metro is expected to enter into operation in November 2024 and is the second metro system in the country, in chronological order, after the Athens Metro. The aim of this thesis is to create a unified corporate and visual identity for the metro system which will be an important step towards improving the passenger experience and strengthening the relationship with the public. Through the corporate identity and the incorporation of technological innovations, the Thessaloniki Metro seeks to become a pioneer in the transport sector and to promote Thessaloniki as an international destination.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές